Завтра Житомирський виконком розгляне “дитячі” питання

7 травня о 10.00 год. відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради.

Про це Репортеру повідомили в міській раді.

Виконкомівці розглянуть питання, що стосуються опіки над дітьми та позбавлять декого батьківських прав, також надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира.

Загалом виконком розгляне 11 питань.

Порядок денний.

1. Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування.

Косяк Надія Григорівна – начальник служби у справах дітей міської ради

2. Про встановлення опіки над дітьми.

3. Про направлення малолітнього до державного дитячого закладу.

4. Про затвердження висновків щодо позбавлення батьківських прав.

5. Про участь у вихованні та порядок побачення з дітьми батьків, які проживають окремо.

6. Про надання дозволу на переоформлення технічного паспорту, підписання документів, дарування та продаж житла від імені дітей.

7. Про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира.

Петренко Любов Василівна – начальник управління праці та соціального захисту населення міської ради

8. Про надання дозволу на списання основних засобів.

Левковська Світлана Миколаївна – в.о. начальника управління охорони здоров’я міської ради.

9. Про погодження звіту про виконання фінансового плану комунального підприємства “Трудовий архів “Архівіст” Житомирської міської ради.

Єфімова Лідія Борисівна – начальник архівного відділу міської ради

10. Про погодження звіту виконання фінансового плану комунального підприємства “Об”єднана дирекція кінотеатрів міста” Житомирської міської ради.

Ясинський Андрій Федорович- директор КП “Об”єднана дирекція кінотеатрів міста” Житомирської міської ради.

11. Про зняття з контролю окремих рішень виконавчого комітету Житомирської міської ради.

Момот Павло Олексійович – начальник відділу діловодства, контролю та господарського забезпечення міської ради.