ISA Yachts створив приголомшливу суперяхту GranTurismo

ISA Yachts спустила на воду 216-футову суперяхту ISA66M Granturismo.

Ця моторна яхта є найбільшим судном по довжині, побудованим до теперішнього часу італійської верф’ю ISA.

Проект суперяхти Granturismo цілком підкреслює первісне враження від чудової зовнішності судна, ні скільки не ущемляючи при цьому простір і комфорт, які власник очікує від сталевої водозмінюючої яхти з алюмінієвою надбудовою.

Справжня краса моторних яхт за ці роки була загублена на догоду збільшення внутрішніх приміщень, однак проект Granturismo суперечить цій тенденції, оскільки надає простір для власників, які люблять море і обожнюють милуватися своєю яхтою і навколишнім світом зовні. Як і для тих, хто хоче помилуватись морем з яхти в Чорному морі. Оренда яхт в Одесі на yachts.ua.

Новітня ISA66M Granturismo – це побудована на замовлення яхта з 4 палубами, алюмінієвої надбудовою і вражаючим сталевим корпусом з прямим форштевнем. Яхта розроблена дизайнером Андреа Vallicelli, а інтер’єр створив Альберто Пінто.

Обидва дизайнера працювали у вельми тісному співробітництві з верф’ю та представниками власника, щоб об’єднати дизайн і архітектурні аспекти, засновані на сильному контрасті між гармонійними і пишними лініями палуб, з суворою і подібної алмазу геометрією транця і сандека. Форма корпусу суперяхти і форштевень оптимізовані і для максимальної ефективності та для комфорту.

Повністю зроблена на замовлення моторна яхта ISA66M Granturismo має досить значний населений простір щодо сумарного обсягу, і, при цьому, лінії її силуету плавні і витончені.

Дизайн суперяхти не прагне досягти додаткового простору шляхом простого складання палуб друг на дружку, чим грішать інші верфі, що йдуть на поводу своїх замовників. Тут немає складеного ефекту – один шар після іншого. Тут присутній філософія цілісного підходу, який повинен гарантувати власникам простір і комфорт, що вони очікують від своєї яхти.

Морська архітектура суперяхти розроблена власними Технічними Відділом ISA спільно зі студією BMT Nigel Gee, де також включалося всебічна чотиримісячна співпраця з Марін (Морський Науково-дослідний інститут Нідерландів).

Охоплює дуже інтенсивну програму тестування всіх цистерн на борту, щоб оцінити можливі проблеми в умовах морської експлуатації, перш ніж почати будівництво цього самого першого судна довжиною 66 метрів з максимальними інноваціями.

Кожен крок у процесі проектування і будівництва судна перебував під ретельним наглядом команди, що представляє інтереси власника.

Можна додати лише те, що зовнішня колірна схема Granturismo складена з високоякісних фарб Дюпон чорний металік на корпусі і Дюпон сріблястий металік на надбудові.