Cadillac покаже свій самий престижний седан на автосалоні в Нью-Йорку

Разом з автомобілем, який повинен стати конкурентом BMW сьомої серії, S-класу Mercedes-Benz і Audi A8, дебютує і нова схема присвоєння імен моделям американської марки. 

Причому при розробці цієї схеми маркетологи відштовхувалися від індексів, які використовують німецькі марки.

Новий седан Cadillac за розмірами, динаміці та оснащенню буде близький до тих німецьких автомобілів, з якими він повинен конкурувати – і в той же час має коштувати відчутно дешевше. Приміром, якщо порівнювати новинку з моделями BMW, то за ціною підготовлюваний до дебюту седан повинен вбудуватися між машинами п’ятої та сьомої серій. Саме тому він отримав ім’я CT6. Буква С в цьому індексі означає Cadillac, а буква T – touring, тобто седан. Відповідно, схожі індекси (цифра буде змінюватися в залежності від розміру машини) отримають і моделі, які з часом прийдуть на зміну випускаються зараз седанам.

CT6 стане флагманською моделлю бренду – принаймні, на найближче майбутнє, так як директор з маркетингу Уве Еллінгхауз вже натякав журналістам на можливість появи моделі CT7. Цей ще більш престижний седан міг би конкурувати з довгобазними версіями згаданих німецьких автомобілів.

Після запуску у виробництво CT6 головним завданням для компанії стане робота над оновленими версіями кросовера SRX і седанів ATS і CTS. Всі ці моделі будуть перейменовані. Уникнути зміни шильдиків вдасться тільки кросоверу Escalade (“Ми сприймаємо його як окремий бренд”, – говорить Еллінгхауз) і гібридному купе ELR, яке продається дуже погано і ризикує незабаром випасти з модельного ряду.

Нью-Йоркський автосалон відкриється 3 квітня і працюватиме протягом 10 днів.


Сеть установочных центров и оптово-розничных складов http://xl-general.ru/ предлагает автостекла для автомобилей, автобусов, грузовиков и строительной техники. Обращайтесь.