Згідно з представленими даними найбільшого аналітичного консалтингового агентства Китаю, частка Samsung на китайському ринку знизилася на 31,5% за 2014 рік.
У січні виробник займав 20 відсотків ринку, а до жовтня його частка склала вже 13,7%. Частка компанії впала разом з ринком, на якому було продано 356,2 і 307 млн девайсів в січні та жовтні відповідно, так що кількісне падіння виявилося ще більш помітним. Постачальники повідомляють, що спад продовжився і в листопаді – всього було продано 1200000 девайсів компанії проти 1600000 місяцем раніше.
Китайський ринок смартфонів є одним з найбільш важливих для великих виробників. У цій країні високу конкуренцію створюють місцеві компанії, які здатні запропонувати нижчі ціни, ніж інші імениті представники.
Звіт показує, що Samsung все ще утримує лідерство, однак при збереженні такої динаміки компанія різко спуститься вниз. Це видно і по представленими даними, де Lenovo вже займає 10,7 відсотків, Apple – 9,4, а Huawei знаходиться на четвертому місці з 8,5 відсотками.
Головними причинами спаду аналітики називають високу вартість апаратів. Як приклад наводяться Xiaomi Mi3 і GALAXY S5, який пропонують за 1500 та 3000 юанів відповідно.
Продавці також відзначають, що Samsung часто змінює вартість своїх пристроїв, а це викликає роздратування у покупців, які купили смартфон в перший тиждень продажів помітно дорожче, ніж він коштує вже через пару тижнів після старту. Лояльність до бренду помітно знижується, через що споживач віддає згодом перевагу смартфонам інших брендів.