Раніше, представляючи публіці новий або оновлений пікап, виробник робив акцент на механіці – моторах, трансмісії, підвісці. Тепер навіть ці практичні автомобілі намагаються підкупити публіку насамперед довгим списком всіляких опцій.
Оновлений Ranger буде доступний з чотирма моторами на вибір: одним бензиновим (об’ємом 2,5 літра і потужністю 166 к.с.) і трьома дизельними (об’ємом від 2,2 до 3,2 л і потужністю від 130 до 200 к.с. ). Всі силові агрегати модернізовані, в першу чергу – з метою знизити витрату палива. За офіційними даними, нові версії моторів витрачають на 18-22% менше палива, ніж їх попередники.
Як і його попередник, рестайлінговий Ranger буде доступний з механічною КПП або з автоматом, з приводом на задні колеса або з повнопривідною трансмісією. Ключовим елементом останньої є укомплектована заниженою передачею раздатка з електронним управлінням. Представники Ford за традицією стверджують, що серйозно поліпшили і керованість автомобіля, і їздовий комфорт, згадуючи про заміну гідропідсилювача рульового управління на електричний.
За традицією особливий акцент зроблено на списку опцій – від просунутої мультимедійної системи з 8-дюймовим сенсорним дисплеєм до адаптивного круїз-контролю, системи утримання в смузі та системи підтримки постійного дорожнього просвіту під навантаженням.
Як і його попередник, рестайлінговий Ranger буде випускатися на заводах в Таїланді, Південній Африці та Аргентині.
Для всех автолюбителей и ценителей автоновостей – журнал Движок. Узнавайте свежие новости о автомобилях в деталях.