За різними даними, в цілому на серверному ринку компанія HP утримує лідируючі позиції, що виражається приблизно в 30% ринковій частці, яка належить цьому бренду.
За нею йдуть Dell і IBM з частками на рівні 12-17% і Lenovo з часткою близько 10%. Хороші позиції й пропозиції у www.friendhosting.net. У той же час компанія HP слабо представлена в області рішень для центрів обробки даних (ЦОД). Втім, в цьому вона не самотня. З певного моменту кілька років тому, коли почався бум на нові покоління ЦОД, найбільші «постачальники» інформації – компанії Google, Facebook, Amazon, Microsoft і ряд інших компаній – взяли негарну моду самостійно розробляти стійки і поличні рішення.
При цьому вони передавали замовлення безпосередньо тайванським OEM- і ODM-виробникам, минаючи офіси Dell і HP.
Компанія HP питання з «витоком» замовлень вирішила просто, але несподівано. Рік тому було створено спільне підприємство між HP і Foxconn з виробництва серверів для ЦОД і хмарних сервісів.
Свіжою новиною сайт DigiTimes пояснює, що виготовлення, обслуговування та сервісне супровід «спільної» продукції залишається на плечах Foxconn. Компанія HP займається виключно маркетингом і продажем виробів, хоча всі сервери Foxconn несуть маркування «HP».
Першою такою продукцією стали три варіанти комплектації серверів в лінійці Cloudline. Ця лінійка, нагадаємо, анонсована без малого місяць тому і почала поставлятися в кінці березня. За даними джерела, моделі Cloudline не мають фіксованої ціни, яка варіюється в залежності від обсягу партії, але вартість рішень завжди повинна бути на 10% менше в порівнянні з аналогічною продукцією в лінійках HP ProLiant.