Автори виставки спробували підійти до головного її питання з різних сторін, проаналізувати смисли, які люди вкладають у поняття “розкіш” і “люкс”, продемонструвати конкретні прояви цих смислів і навіть зазирнути в майбутнє.
У першому залі кожен стенд уособлює собою якусь певну грань поняття “розкіш”. Світильник, кожна лампочка в якому оточена тичинками кульбаби, представляє “екстраординарність”, найтонше венеціанське мереживо 17 століття і сучасні годинники Vecheron Constantin – “точність”, “майстерність” – посудини, зроблені з кольорового лаку.
Крім того, “ексклюзивність” – унікальний кейс з візерунками, виконаними з допомогою з’єднання старовинних технологій з ультрасучасними, “задоволення” – інкрустоване дорогоцінними каменями сидіння для пересування на слоні, “пристрасть” – шапка із золотих ниток, на виготовлення якої майстри витратили 2, 5 тисячі годин.
На прес-показі виставки був присутній автор одного з експонатів – камінчика, покритого 24-каратним золотом, зі спеціальним шкіряним чохольчиком, що повністю повторює його форму.
“Усі люблять, знайшовши на березі моря чи озера плоский тонкий камінчик, запустити його” жабою “по поверхні води, так, щоб він стрибав. Так от я придумав, знайшовши “ідеальні” камінчики, покривати їх золотом і шити чохол. Той, хто купить камінчик, може запустити його з нагоди якогось урочистої події. А той, хто знайде його, буде радіти йому як скарбу”, – розповів Домінік Вілкокс.
Якщо перший зал відображає традиційні уявлення про розкіш, то два інших присвячені пошуку відповіді на інші питання: яка зворотна сторона розкоші, що буде вважатися розкішшю через кілька десятиліть? І відповіді творці виставки дають досить несподівані.
Комплект меблів дивної форми з прозорого пластика відображає уявлення автора про те, як в 2052, коли пластик стане рідкісним і дорогим матеріалом, виникне нова професія – майстри по пластику. В іншому меблевому гарнітурі – туалетному столику з дзеркалом і табуретці – не відразу розпізнаєш основний матеріал – людське волосся. З них же виготовлені на туалетному столику гребені. (Skynell – створення інтернет-магазину меблів).
“Ідея створення предметів інтер’єру та домашнього побуту із волосся виникла з вивчення такого феномена, як торгівля людським волоссям в Китаї. Волосся розкладається по відтінкам, миється, розпрямляється, а потім заливається смолою. Смола застигає, отримані пластини шліфують, розрізають – словом, роблять з ними все, що потрібно для того, щоб виготовити той чи інший предмет”, – розповів один з кураторів виставки.