За електричку Житомир-Київ місцева влада мусить доплачувати залізниці 1 млн. грн. в місяць – Пивоварський

За збиткові перевезення хтось повинен заплатити. Сьогодні залізниця возить пільговиків практично безкоштовно. Держава, яка має компенсувати пільговий проїзд, цього не робить. За рахунок збитків УЗ возить пасажирів по соціальних маршрутах (маршрути, важливі для пасажирів, але не генеруючі прибутку).

Тому зміниться підхід в соціальних пасажирських перевезеннях. Про це у четвер, 28 травня, заявив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, презентуючи експертам і журналістам реформу залізничного транспорту в Україні, пише кореспондент ЛІГАБізнесІнформ.

Поданий законопроект “Про залізничний транспорт”, за словами міністра, покликаний зробити революцію в тарифоутворенні і системі перевезень залізницею.

У контексті змін міністр згадав і горезвісну електричку Київ-Житомир. За словами Пивоварського, якщо Житомиру вона потрібна, то хай доплачує за неї.

“Пропонується монетизація пільг і введення соціальних перевезень на основі соціального договору УЗ – держава, УЗ – місцеві органи влади. Вони будуть замовляти послугу і платити за неї, а не як зараз – в кращому випадку 30% від заборгованості. Немає договору – немає перевезень. Мене просять про маршрут Київ – Житомир. Якщо він буде прибутковим або хоча б виходити “в нуль”, – працюємо. Вийде “в мінус” – попросимо місцеву владу доплатити. За попередніми розрахунками, маршрут буде коштувати Житомиру 1 млн. грн. на місяць. Гроші на місцях є, особливо після децентралізації бюджету”, – зазначив міністр.