Від початку року фахівці ПАТ «Житомиргаз» провели безкоштовне планово-технічне обслуговування газового обладнання у 260 тисячах осель області та виявили 1570 порушень, повідомляють в прес-службі.
За статистикою, основними причинами виявлених порушень є те, що споживачі газу не дотримуються правил безпеки поводження з газом у побуті, втручаються в систему газопостачання та не стежать за станом димових і вентиляційних каналів.
«Власники самостійно переплановують кухні та встановлюють електричні витяжки у вентиляційних каналах. Увімкнені електричні витяжки порушують циркуляцію повітря у приміщенні, створюють зворотну тягу при роботі опалювальних та водонагрівальних димохідних газових приладів. Тому шкідливі продукти горіння замість того, щоб виводитися назовні, накопичуються в приміщенні. Це загрожує життю і здоров’ю тих, хто проживає у помешканні», – пояснює перший заступник голови правління – головний інженер ПАТ «Житомиргаз» Сергій Колесник.
Квартири та будинки, в яких працюють лише газові плити, підлягають перевірці 1 раз на 3 роки. В помешканнях, де працює більше газових приладів (колонки, котли, печі та конвектори), перевірка повинна виконуватися щороку.
“Фахівці газового господарства перевіряють технічний стан газових приладів, наявність тяги у димових та вентиляційних каналах, усувають витоки газу, очищують від залишків корозії та мастила запірні пристрої на газопроводах, очищують від сажі теплообмінні апарати. Крім того, обов’язково проводять інструктаж споживачів з правил користування газовим обладнанням”, – зазначив він.
На сьогоднішній день на обслуговуванні ПАТ «Житомиргаз» знаходиться 358,1 тис газифікованих природним газом квартир та будинків, у яких розміщено: 676 тис газових плит, 177 тис проточних газових водонагрівачів, 560,6 тис опалювальних приладів (газові котли, конвектори та інше).