На утримання будинку житомирських чиновників з облради та ОДА піде майже 900 тисяч гривень

Комунальна установа по експлуатації адмінбудинків Житомирської облради за 882 тис. 500 грн. у 2016 році продовжить обслуговувати адмінбудинок Житомирської облради та ОДА.

Про це пише “Вісник державних закупівель”.

Установа є монополістом, тому інших учасників не запрошували.

Як пояснюють в облраді, починаючи з 1998 року, послуги з прибирання адмінприміщень, закріплених за Житомирською обласною радою, приміщень, орендованих Житомирською обласною державною адміністрацією та її управліннями надавались технічними працівниками єдиного виконавця (надавача послуг) –управлінням по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної державної адміністрації, яке в 2005 році було перейменовано в комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради“.

До того ж, в облраді вважають, що допускати до “надсекретних” приміщень чиновників сторонні фірми не бажано. Також, вважають, що оскільки обласна рада, обласна державна адміністрація, її департаменти та управління знаходяться у одному адміністративному приміщенні, а часто й у суміжних кімнатах – технічно неможливо обслуговувати одне адміністративне приміщення різними організаціями”.

При цьому, не зазначають, що у Житомирі працює багато компаній, які, певно, могли б значно дешевше здійснити ці послуги. 

Окрім того, вважаючи на скорочення, які вже проходять та будуть проходити в чиновницькому колі, в громадському секторі давно обговорюють питання переміщення апарату в дещо меншу будівлю. Яка б коштувала в обслуговуванні платникам податків значно дешевше.

Характер послуг, що надаються:

– прибирання службових приміщень та прибудинкової території пропорційно займаній замовником площі;

– прибирання сходових кліток;

– вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, утилізація і т.д.);

– прибирання технічних поверхів та покрівлі (у разі необхідності);

– технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:

* гарячого водопостачання;

* холодного водопостачання;

* водовідведення;

* теплопостачання;

* зливової каналізації;

* дератизація;

* дезінфекція;

* обслуговування димовентиляційних каналів;

* технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі необхідності);

* поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території ;

* прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами;

* освітлення місць загального користування;

* енергопостачання та обслуговування ліфтів;

– забезпечення охорони адміністративних приміщень підрозділом ДСО.