Законопроект про обмеження іноземної участі в аудіовізуальних сервісах може змусити YouTube піти з Росії. Про це повідомляє Комерсант.
“У медіакомунікаційному союзі йдуть суперечки через законопроект, ініційований “Газпром-медіа” і “СТС Медіа”. У МТС і “Вимпелком” наполягають на обговоренні документа за участю онлайн-кінотеатрів, на яких він поширюється”, – зазначає видання.
За аналогією зі ЗМІ з 1 червня 2017 року законопроект обмежує часткою 20% іноземне володіння в компаніях-організаторах аудіовізуальних сервісів з професійним контентом.
Йдеться про інтернет-ресурси, щоденна аудиторія яких в РФ за місяць становить понад 100 тис користувачів, або більше 20 тис користувачів в одному суб’єкті країни.
Аудіовізуальні сервіси з такою відвідуваністю повинні включатися до спеціального реєстру.
“Під поняття” організатор аудіовізуального сервісу “підпадає YouTube, де користувачі розміщують в тому числі контент власного виробництва”, – йдеться в додатку до засідання правового комітету.
Відзначається, що прийняття законопроекту може призвести до відходу YouTube з території Росії.
“Зараз у власника YouTube – американської Google – в Росії є кешуючий сервер, щоб виконати вимогу, доведеться створювати додаткову інфраструктуру”, – додав він.
Він вважає, що в іншому випадку YouTube доведеться переходити “на закордонні майданчики, що призведе до різкого зростання валютних витрат всіх операторів зв’язку і погіршення якості послуг”, нагадуючи, що на YouTube припадає понад 30% від загального споживання трафіку російськими користувачами.