Радикальних зовнішніх змін немає, адже п’ятий Tiggo, над зовнішністю якого працювали Джеймс Хоуп, раніше трудився в концерні Ford, і Хакан Саракоглу, який відзначився в Porsche, виглядає цілком пристойно.
Йому злегка підретушували бампери, а в фари вживили світлодіодні ходові вогні. Сяє по дев’ять діодів і над кожною з противотуманок з функцією освітлення поворотів: вони направляють пучок світла в сторону при повороті керма більш ніж на сорок градусів. Діодними стали також задні ліхтарі. А зовнішні дзеркала відтепер складаються при закриванні автомобіля.
Проблем с техническим обслуживанием автомобиля тоже нет. Интернет магазин “ЧИНА АВТО” предлагает большой выбор запчастей на китайские авто Chery Tiggo.
Інтер’єр той же: кермо і раніше не регулюється по вильоту, а у спинок сидінь так і не з’явився більш виражений поперековий упор. Лише на ступиці керма і навколо екрану, розміщеного в центрі передньої панелі, тепер пластик з обробкою під рояльний лак, – добре, що на сонці він не відблискує.
У 8-дюймового HD-дисплея поліпшена графіка, додалася функція Cloudrive, що дозволяє зв’язати смартфон з автомобілем. Скажімо, можна вивести на великий дисплей карту Навігатор, відкрити інтернет-браузер, подивитися відеоролики, поспілкуватися через популярні месенджери.
Адаптований під 92-й бензин 2,0-літровий мотор потужністю 136 к.с. колишній і працює в парі з 5-ступінчастою механікою – або з варіатором. Його потенціалу вистачає впритул.
Але деякі «залізні» нововведення все ж є. Підвесочники все тієї ж фірми Lotus збільшили діаметр штанги стабілізатора поперечної стійкості з 22 до 24 мм. Кутова жорсткість передньої підвіски стала вище, а цього якраз і не вистачало. Шини поміняли на Pirelli, і Tiggo 5 тепер має більш зібраний стан, гостріший в управлінні.