Традиційно розглядалися франшизи в трьох інвестиційних діапазонах: понад $ 500 тис., Від $ 150 тис. До $ 500 тис. І менше $ 150 тис.
При цьому укладачі рейтингу відзначили, що в списку успішних практично без змін, а ось серед гірших багато нових імен.БИБОСС –недорогие франшизы Украина.
На їхню думку, ТОП-3 франшиз, інвестиції в які перевищують півмільйона доларів і які варто купувати, виглядає наступним чином:
Culver’s ButterBurgers & Frozen Custard (фаст-фуд);
Firehouse Subs (фаст-фуд);
Primrose Schools (послуги з дошкільного навчання дітей).
Culver’s ButterBurgers & Frozen Custard (фаст-фуд)
У сегменті франшиз з інвестиціями від $ 150 тис. До $ 500 тис. Три перших місця знову зайняли представники громадського харчування:
Jimmy John’s,
Marco’s Pizza,
Jet’s Pizza.
А серед франшиз вартістю менше $ 150 тис. Три перших місця за франшизами послуг:
Right at Home (догляд за людьми похилого віку);
Weed Man (догляд за газонами);
Mathnasium Learning Centers (навчальний центр).
До найгірших серед дешевих (до $ 150 тис.) віднесені:
Help-U-Sell (агентство нерухомості),
Curves (фітнес-студія для жінок),
Guardsman FurniturePro (ремонт меблів).
У середньоціновому сегменті (від $ 150 тис. До $ 500 тис.) список найгірших очолили:
Cookies by Design (продаж подарункових кошиків з печивом),
Dippin ‘Dots (продаж заморожених десертів),
Quiznos (продаж сендвічів).
Трійка найдорожчих і гірших, на думку журналу, виглядає наступним чином:
DirectBuy (система, що дозволяє учасникам купувати товари безпосередньо від виробників за більш вигідними цінами),
Century21 (агентство нерухомості),
Comet Cleaners and Laundry (клінінгова компанія).
Нагадаємо, відвідуваність закладів швидкого харчування в 1 кварталі 2017 р збільшилася на 3% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кав’ярень – на 4% (дані NPD Group), тоді як число відвідувачів в ресторанах скоротилося в цей період на 14%.