Заслуга комфорту в наших будинках не тільки через наявність певної техніки, але і її якості. Так, кондиціонери сьогодні стали нормою життя, яка не підлягає сумніву: влітку вони допомагають нам охолонути від спеки, а в міжсезоння рятують від замерзлих ніг і рук.
Марка кондиціонерів Cooper & Hunter почала свій розвиток в сфері кліматичної техніки ще у 1930 році. Саме тоді вона вперше випустила кондиціонери не тільки з прямим випаровуванням, а й з виносним охолоджуваним конденсатором. Уже через двадцять років компанія запропонувала інноваційні водні та гліколеві системи охолодження, які могли бути використані в комерційних і промислових цілях. Через десять років Cooper & Hunter знову підірвали ринок, але вже за допомогою роторно-гвинтових компресорів, які стали надійними та ефективними запасними частинами.
На початку століття компанія виробила реорганізацію, щоб утримати лідерську позицію в сфері виробництва ефективних систем мікроклімату. Принципи ж роботи залишилися незмінні. Тому продукція бренду Cooper & Hunter – це завжди інноваційні розробки, відмінна якість, висока надійність, чудова зручність. Тому не дивно, що споживачі чули про корпорацію і вважають їх товари одними з найкращих.
Висока якість продукції досягається завдяки двом складовим щоденної роботи: вдосконалення технологій і уважною вивчення побажань і зауважень споживачів. Сьогодні компанія має значний перелік кліматичної техніки:
Мультизональні системи.
Всі види кондиціонерів.
Мульти-спліт системи.
Спеціальне обладнання, мета якого кондиціювання висоток.
Купуючи продукція Cooper & Hunter, ви обов’язково відзначите її бездоганну якість. Компанія спеціально розробила ряд програм якості, покликаних гарантувати високі показники роботи кондиціонерів.
Тож не дивно, що з кожним днем високотехнологічне обладнання Cooper & Hunter стає все більш популярним. Високий рівень надійності техніки, унікальні і неповторні технічні характеристики, функціональний і універсальний дизайн моделей, а також широкий вибір продукції є ключовими при виборі кліматичного обладнання.