Чиновники Житомирської міської ради мають дійснювати допорогову закупівлю товарів вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, обов’язково з використанням електронної системи закупівель “Прозоро”.
Про це йдеться в розпорядженні мера за 14 червня.
При цьому, в окремих аргументованих випадках, як виключення, можна й без системи.
“… за погодженням з секретарем міської ради або профільним заступником міського голови чи керуючим справами згідно з розподілом обов’язків, дозволити здійснювати допорогові закупівлі товарів, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, без використання електронної системи закупівель, але з обов’язковим оприлюдненням звіту про укладений договір в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі”, – йдеться в документі.
Нагадаємо, допороговими вважаються такі закупівлі, загальна запланована сума яких складає менше ніж:
◦ 200 тисяч гривень для товарів та послуг;
◦ 1,5 мільйони гривень для робіт.
Якщо заплановано витрати, що перевищують вказані суми, такі закупівлі є надпороговими і проводяться за іншими процедурами. Мінімальна сума, з якої рекомендують проводити закупівлі становить 3 тисячі гривень.