Air France і KLM вирішили зробити з Transavia найбільший лоукостер Європи

Керівництво франко-голландської холдингової авіакомпанії Air France-KLM Group має намір вкласти €1 млрд в розвиток свого лоукостера Transavia, повідомляє агентство Reuters. 

За словами президента і гендиректора Air France KLM Олександра де Жунака, за найближчі п’ять років компанія збирається значно збільшити флот Transavia, довівши число літаючих під брендом лоукостера лайнерів до ста. До речі, замовити квитки завжди можна на https://loukoster.com/aviakompaniya-klm/.

Глава Air France-KLM розраховує, що масштабні інвестиції дозволять Transavia увійти в число найбільших лоукостерів Європи і не виключив можливості угод по поглинанню інших низькобюджетних компаній.

«Якщо така можливість представиться, ми її розглянемо», – пояснив він.

Флот Transavia складається з трьох десятків узкофюзеляжних лайнерів Boeing 737-700 (здатний прийняти на борт 149 пасажирів) і Boeing 737-800 (189 пасажирів). Базовими для компанії є аеропорти Амстердама, Гааги і Ейндховена, звідки здійснюються рейси в міста ряду європейських країн, а також ОАЕ, Кабо-Верде, Гамбії, Ірак, Ізраїль, Марокко, Туніс і Туреччини. У високий сезон Transavia також здійснює чартерні і регулярні рейси з інших аеропортів Нідерландів, Бельгії та Німеччини.

У 2016 році Transavia перевезла по ста регулярних та чартерних напрямках 5,8 млн пасажирів, у 2017 році їх кількість зросла до 6,5 млн.

Крім того, Transavia належить 40% в капіталі на французькому ринку Transavia France ( «дочка» Air France S.A.), що працює за тією ж моделлю. Цій компанії належить ще два десятка лайнерів Airbus 320-214 і Boeng 737-800.

Нагадаємо, ще одна відома авіокомпанія Lufthansa розкрила деталі одного зі своїх найбільш секретних проектів, представивши концепцію нового бізнес-класу. Новий салон з’явиться на регулярних рейсах в 2020 році одночасно з початком комерційної експлуатації лайнерів Boeing 777-9.