Телеканал “Житомир” з 24 січня у тестовому режимі змінив поточний формат мовлення на широкоекранний, а також оновив логотип та графіку. Трансляція у форматі 16:9 відбувається на всіх платформах – мультиплекс МХ5 (Т2), аналогове мовлення, інтернет-платформи.
Аби розпочати мовлення у новому форматі, у Житомирській філії ПАТ “Національна суспільна телерадіокомпанія України” переобладнали студії прямого ефіру, монтажні комп’ютерні станції, застосували широкоформатні камери та оновили передавальний центр.
Про це повідомляє Суспільне.
“Сьогодні всі телевізійні програми власного виробництва Житомирської філії виходять в прямому ефірі, – каже продюсер філії Володимир Ладижець. – Не без перешкод, але ми вийшли у форматі 16:9. Наразі допрацьовуємо деякі нюанси. Запровадження нового формату мовлення дає можливість подавати програми нашим глядачам у кращій якості, яка забезпечує чітку телевізійну картинку”.
Зараз в усіх філіях Суспільного триває уніфікація програмної сітки: кожен регіональний мовник випускатиме ранкову програму, випуски новин протягом дня та підсумкову програму ввечері синхронно з іншими регіонами. За словами менеджера Житомирської філії Суспільного Артура Самарцева, початок трансляції у форматі 16:9 було синхронізовано із впровадженням нової сітки мовлення.
Нещодавно філія запустила щоденну суспільно-політичну програму “Тема дня”, в якій ведучі проекту разом з експертами намагаються не лише обговорити важливі для суспільства проблеми, а й знайти шляхи їх вирішення. А от ранкове шоу “Ранок на каналі “Житомир” вже відзначило свій сотий прямий ефір – програма стала популярною завдяки різноманітним рубрикам: “Дитяча хвилинка”, “Мова про мову”, “На здоров’я” та “Під прицілом”.