Provid DDB, креативний дивізіон AGAMA Communications, спільно з Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) запустив зовнішню соціальну рекламу про важливість користування автомобільними ременями безпеки.
На початку 2019 року в Україні пройшла комунікаційна підтримка кампанії «За безпечні дороги», спрямованої на зменшення смертності та травматизму на дорогах, – у столиці та низці обласних центрів масово почали з’являтись креативні білборди із закликом «Пристебнись, інакше буде пізно». Ініціатором проекту виступив Центр демократії та верховенства права, а комунікаційну підтримку надав Provid DDB, креативний дивізіон AGAMA Communications, спільно з «Перехід Аутдор».
Безпека на дорозі — на 99% особистий вибір кожного учасника дорожнього руху. Щодня на дорогах України гине не менше 10 осіб, а за рік кількість жертв перевищує 3,5 тисячі. З кожним роком ця проблема дедалі загострюється, а статистика смертності у ДТП дедалі більше вражає. У 50% смертельних аварій водії та пасажири могли б вижити, якби були пристебнуті.
Статистика користування ременями безпеки в Україні є найнижчою серед усіх країн Європи. За даними дослідження, проведеного в рамках кампанії «За безпечні дороги», лише 23% водіїв у містах України пристібаються. У той час коли у Франції — 99%, Чехії — 97%, Словенії — 93%, Польщі — 83%.
Просвітницькі кампанії є одним з інструментів впливу на поведінку людей та формування звички дбати про свою безпеку в авто. Тому Provid DDB долучився до просвітницької роботи і розробив креативне рішення, яке здатне вплинути на свідомість людей і змусити замислитись над своїми звичками й ставленням до безпеки на дорозі.
«Ми намагалися поставити себе на місце того, хто не хоче пристібатись, визначили мотиви та підібрали аргументи зі зверненням до кожного водія/пасажира. За даними ВООЗ, використання ременів безпеки знижує ризик смерті під час ДТП на 50%. Ми закликаємо вчитися на чужих помилках. Безліч водіїв та пасажирів вижили б, якби пристібалися, але для них вже запізно. Для когось — ще ні», — прокоментували участь у проекті в AGAMA Communications.
Ефективна комунікація потребує ретельного добору основних меседжів — як словесних, так і візуальних, особливо якщо вона переслідує важливу соціальну мету. Креативна ідея, яка здатна врятувати хоча б одне людське життя, — вже досягла своїх цілей і заслуговує на визнання. Пам’ятаючи про відповідальність не лише перед клієнтами та продуктами, а і перед суспільством загалом, AGAMA Communications вважає своїм обов’язком регулярно долучатися до подібних соціальних ініціатив і змінювати країну на краще.
AGAMA Communications — комунікаційна група у складі Atlantic Group, яка об’єднує різнопрофільні дивізіони у напрямах репутаційного менеджменту, медійних, креативних і маркетингових сервісів. Експерти AGAMA створюють для корпоративних клієнтів найбільш ефективні комплексні рішення з унікальною крос-категорійною експертизою.