Результати останнього соцопитування: житомиряни згодні з тим, що їх дурять на кожному кроці…

Вибори ,Житомир 2010 .Результати опитування в Житомирі, проведеного ЖОГО „Громадська гідність”, свідчать про те, що рівень обізнаності житомирян у сфері базових прав споживачів товарів та послуг залишає бажати кращого. Набагато кращого. Так, опитування 500 житомирян, проведене ЖОГО „Громадська гідність”, виявило деякі факти, які добре ілюструють, що саме громадяни своєю незацікавленістю у власних правах та механізмах їх захисту, не тільки не чинять опір правовому безладдю, а й стимулюють його.
Новини Житомира на Репортері

Банківське обслуговування: 41 % громадян все ще вірить у те, що може купити товар під 0% кредиту… Багато людей поскаржилися, що банк змінив облікову ставку по кредиту, або по депозиту, але 86 % навіть не знають про умови зміни банками умов договору.

Права споживачів: 91% громадян засвідчили, що мали досвід придбання неякісного товару, але у 24% випадків їхні дії з відстоювання власних прав не були результативними. Лише 10% людей зверталися до спілки захисту прав споживачів.

Житлово-комунальні послуги: 91 % громадян не задоволені якістю послуг, які надаються КВЖРЕПами, але 83 % не знають, як складати акт-претензію про неналежне надання послуг – а це перший крок у захисті власних прав. 50% громадян намагалися вирішити питання шляхом усної розмови з начальниками КВЖРЕПів, але в 41% випадків дії не були результативними. 37% громадян взагалі не знають переліку послуг, які повинні надавати КВЖРЕП.

Медичне обслуговування: виникали проблеми з медичним обслуговуванням у 70% громадян, але лише 30% вживали заходів з метою захисту своїх прав. 59% не знають, куди звертатися зі скаргою про порушення прав у сфері медичних послуг.

Страхові компанії: лише 29% громадян знають, куди звертатися зі скаргами про неналежну роботу страхової компанії.

ЖОГО «Громадська Гідність» та ЖОГО «Рідні» за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні підготували серію семінарів-тренінгів з охорони найчастіше порушуваних соціально-економічних прав громадян.

9 жовтня о 12.00 – семінар “Ефективний захист прав споживачів медичних послуг”, о 13.15 – “Захист права на отримання якісних страхових послуг та захист від зловживань з боку страхових компаній”

Адреса: м. Житомир, вул. Кафедральна 5-а, ауд. 213.

Участь у семінарах безкоштовна!