Для німця купити Lada все одно, що повернутися в середньовіччя

Імпортована в Старий Світ флагманська модель провідного російського автовиробника, яка в РФ вважається одним з головних досягнень вітчизняного автопрому, у ФРН купується лише як дивина для ризикових бундесбюргерів – або тими, кого сусіди називають “скнарами”.

У Lada Priora немає автоматичної коробки передач, системи ESP, що запобігає замети, клімат-контролю, але і це, як з’ясовується, не найстрашніше. Найгірше те, що в цій машині не можна відчути себе в безпеці.

Російські машини відмінно підходять для тих, хто живе за принципом “жадібність – це круто”. За 9990 євро можна купити топову версію універсала Priora. Її багажник вміщає 444 л поклажі, а якщо скласти спинку м’якого, як перина, заднього дивана, то обсяг збільшується до 1020 л. Плюсом є зручна навантажувальна висота і відсутність сходинки в багажному відділенні.

При настільки низькій ціні машини претензій до якості оздоблювальних матеріалів пред’являти не станеш, пишуть журналісти німецької газети Аutozeitung, які провели тест-драйв флагмана російського автопрому з метою виявити всі достоїнства і недоліки. До Lada можна ставитися так само, як до відпочинку в середньовічному замку, де ви не станете чекати комфорту п’ятизіркового готелю.

Салон робить настільки ж спартанське враження, як і зовнішній дизайн. Що бачиш – те і отримуєш. Втім, є й сюрприз: Lada має досить потужний для своєї ціни 98-сильний двигун 1,6 л. При високих обертах він звучить натужно, але непогано розганяє 1105-кілограмову машину. Для цього сидячи у великому кріслі водієві доведеться спочатку намацати дрібну педаль газу. Розгін до сотні відбувається за 10,6 секунди, а заявлену виробником максимальну швидкість тестовий автомобіль значно перевершив, якщо вірити свідченням його спідометра, вважає автор тест-драйву.

Проте не варто захоплюватися випробуваннями темпераменту російської машини. У питаннях безпеки Lada з її двома подушками безпеки і ABS не може конкурувати навіть з уживаними автомобілями європейського або японського виробництва. Остаточно симпатії до автомобіля зруйнував тест гальмівної системи. У жодному іншому сучасному автомобілі, відзначає журналіст Autozeitung, не відчуваєш себе настільки залежним від ангела-хранителя. “Іконка зі святим Христофором, яка раніше часто прикрашала панелі автомобілів, повинна у Lada поставлятися серійно”, – завершив автор.

Нагадаємо, що прем’єр Росії Володимир Путін також критично висловився про Lada Priora, сказавши після тест-драйву, що машина “шумновата, слабенька”.

Зате брав участь минулого літа в автопробігу на приз імператора Миколи Другого знаменитий боксер Костянтин Дзю, який постійно проживає в Австралії і вперше за останні роки сів за кермо вітчизняного автомобіля. Він був вражений ходовими якостями флагмана модельного ряду Волзького автозаводу. “Я такого не очікував. Це супермашина!” – емоційно вигукнув спорсмен, виходячи з Lada Priora після урочистого фінішу на площі Незалежності в Києві.

За матеріалами: autozeitung