Ми дізналися ставлення житомирян до підвищення ціни на проїзд у маршрутках (опитування читачів Репортер Житомира)

Нещодавно через ЗМІ оприлюднено інформацію щодо підвищення цін на проїзд у міських автобусах та маршрутних таксі.

З 15 липня вартість проїзду в маршрутках № 1, 2,14, 25, 40, 58 складатиме 1 грн. 75 копійок, а у маршрутному таксі №3, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 19, 23, 26, 27, 30, 31, 33, 37, 37-а, 45, 46, 47, 53, 53-а, 55 – цілих 2 грн. 50 копійок.

На сьогоднішній день значна частина житомирян змушена користуватися саме послугами приватних перевізників. Пересуваючись маршруткою – економиш час. А час у сучасному світі – найважливіший. У той же час кількість пасажирів у тролейбусах та травмваях після підняття ціни на проїзд у них до 1 грн. 50 копійок, різко впала. Навіщо ж платити ті ж гроші, якщо можна проїхати маршруткою? (вона швидше їде і її легше «зловити»).

Щоб житомиряни більше не задавали подібних запитань влада Житомира відновила «статус-кво». Щоправда, ціновий інтервал між вартістю проїзду у електротранспорті та маршрутках відтепер складатиме не 50 копійок, як було раніше, а цілу гривню! Отож, напередодні підняття ціни на проїзд у маршрутках житомиряни спантеличені: тепер на проїзд за один день їм потрібно буде витратити до 10 гривень. А що робити студентам, коли почнеться новий навчальний рік? Де взяти кошти і на проживання, і на проїзд?!

Репортер Житомира поцікавився ставленням житомирян до нинішніх тарифних нововведень міської ради:

Сергей Полубинский:

“Я считаю что подорожание проезда должно быть аргументировано. Для чего такое подорожание? Но если этого не избежать, тогда надо поднимать требование к перевозчикам. А именно по таким пунктам:

1. Толерантность, уважение, к пассажирам (что очень редко замечаю когда еду в маршрутке);
2. Курение в маршрутках;
3. График должен быть жесткий. То есть не ждать одну маршрутку как минимум 40 мин. а как максимум 5-7 мин;
4. Побольше посадочных мест;
5. Оборудовать кондиционерами, чего в жару, находясь в салоне маршрутки, очень не хватает;
6. Исправность маршруток.
И если эти все пункты будут выполнены – тогда поддерживаю. А если нет – тогда они не имеют морального права на увеличение стоимости проезда.”

Наташа Семенюк:

“Це питання є досить складним та різнобічним. У наш час криз, розвалу та інших бід, я вважаю, що ціна має буту оптимальною, у першу чергу, для людей, а підвищення ціни в півтора раз – це дикість, не більше того! Зважаючи на те, що все дорожчає, то це підвищення логічно і, загалом, нормально. Але ж мінімальна зарплата не тішить, і з подорожчанням проїзду у маршрутках людям не вистачатиме на життя, тому варто залишити усе як є…”

Інна Котенко:

“Звісно, будь-яке подорожчання викликає не дуже приємне враження, а тим паче, коли йдеться про транспорт, без якого жити ми не можемо ані дня. Але ж я розумію, що зростає ціна на паливо, тому і ціни відповідно підніматимуть. Хіба маємо вибір? Пішки ж ходити не будеш. Отож, доведеться платити…”

Вадим Литвак:

“Подорожчання проїзду в маршрутках слід було очікувати, але все ж таки була надія у мешканців міста, що влада якось зможе стримати ріст цін. Та як бачимо наша надія була марною! Їхати в тролейбусах не зручно, адже скорочена їх кількість у місті дає про себе знати. Мені, наприклад, потрібно щодня їхати з «Корбутівки» до «Польової» на роботу, виходити за годину просто не маю змоги. А, щоб доїхати на тролейбусах з пересадками (тролейбус №9, маршрут якого пролягає якраз цим напрямком, можна зустріти як «Летючого голландця» – раз в місяць).

Зараз, з підвищенням цін на маршрутки, я навіть не знаю, яким чином буду їхати на роботу, оскільки 25% моєї заробітної плати, я так розумію, тепер буде йти тільки на дорогу. Ну а про те, як прожити на залишок, це нашій владі вже не цікаво. Вона ж підняла, так би мовити, мінімальну заробітну плату, хоча забула додати, що ціни на продукти зросли в 2 – 3 рази!”

Ірина Леонець:

“Звісно, у кожної проблеми є дві сторони…
1. Подорожчання – це погано, адже витрати різко збільшуються, а доходи людей не змінюються.
2. Маршутчики в шоці , що їздять за одну ціну з тролейбусами, тепере будуть думати, що справедливість настала.

Особисто я обурена, адже я студентка, і постійно їжджу на маршрутках, мабуть, прийдеться знову на тролейбусах їздити, оскільки подорожчання проїзду відіб’ється на гаманцеві!”

Вера Гатина:

“К подоражанию цен в транспорте я отношусь негативно, потому что это очень дорого (за 2,50 в одну сторону лучше съесть мороженого и пройтись пешком). А вообще теперь вряд ли буду пользоваться услугами маршрутного такси, поскольку в кошельке и так ветер гуляет всегда. Думаю, маршрутчикам светят убытки. Но кто сейчас думает что-то делать такое, чтобы все были довольны и никого ненароком не обделить? Вокруг много вещей, которые нельзя объяснить при помощи здравого смысла.”

Денис Коцюба:

“Звичайно, кожному гаманцю це не подобається, але так треба. Це підвищення і так мінімальне, вони теж люди! =) Це тяжка робота, хоча треба починати із якості обслуговування і самого транспорту, на якому вони перевозять пасажирів. Але… тут багато «але»!”

Ольга Рибчинська:

“Моє ставлення до подорожчання цін у маршрутках?! Дешевше пройтись пішки, та й до того ж корисніше для здоров’я! Я вважаю, що це просто нахабний грабунок при тому, що заробітння плата не підіймається. Людина з мінімальною зарплатою просто працюватиме на маршрутні таксі, а не для свого прожиття, а що вже казати про студентів? Звісно подорожчання палива впливає на ціни проїзду та продовольчі товари, але, владо, схаменись!!! Як твій народ житиме, якщо ціни підійматимуться, а оплата праці у цей час залишатиметься на місці.”

Вікторія Пилипчук