Як у Житомирі “METRO” відкривали: фоторепортаж Репортер Житомира

В Житомирі відкрили 27-й в нашій державі торговий центр “Метро”.

Центри “METRO” дуже популярні. Саме серед бізнес покупців (компаній, підприємств, сектору послуг). ТЦ “METRO” – це не місце для прогулянок, не розважальний центр. Тут працює бізнес за програмами оптової торгівлі.

Під час відкриття ТЦ “Метро” на Ватутіна 55-б (перехрестя Ватутіна – Східна) Репортер Житомира запевнили у тому, що ціни в “кеш енд керрі” найнижчі у Житомирі, при тому, що якість гарантовано найвищого рівня.

– Так яким же чином мережа досягає такого результату?

– Наш успіх полягає у тому, що компанія створила і успішно застосувала стратегію оптимізації внутрішніх логістичних процесів, що дозволило надати покупцю більш вигідні ціни. Компанія здійснює щотижневий моніторинг цін по більше ніж 100 товарам, які користуються найбільшим попитом. До того ж великі обсяги закупівель впливають на умови контрактів з постачальниками, – говорить директор компанії Жако Булен, особисто присутній на відкритті “METRO” у Житомирі.

Жако Булен, як і кожен власник бізнесу, любить говорити про ідеї, які втілює компанія своєю діяльністю.

“Наше бачення – бути постачальниками бізнес-рішень для наших партнерів. Коли мережа “METRO” приходить в обласний центр – це значний сигнал для інших крупних інвесторів, що цей регіон перспективний і сюди варто приходити. Все це надасть поштовх для розвитку малих і середніх підприємств Житомира і області”, – переконаний директор.

Репортер Житомира запевнили у тому, що місцевий бізнес не те що не постраждає від входження у регіон крупної торговельної мережі, а й неабияк виграє. Яким чином?

Місцеві постачальники матимуть змогу вийти на ринок України через національну мережу центрів оптової торгівлі “METRO”. До речі, ТОВ “Житомирський м’ясокомбінат”, ПАТ “Житомирський маслозавод”, ТП “Легка хода” успішно співпрацюють з компанією “МЕТРО Кеш енд Кері Україна”.

– До речі, що воно таке – “кеш енд кері?” – запитали ми у менеджерів житомирського “METRO”

– Термін “кеш-енд кері” походить з англійської мови і означає “плати готівкою і забирай товар сам”. Наразі бізнес-середовище і стиль життя змінюються, тому концепція “кеш енд кері” адаптується під потреби покупців. Так, в листопаді 2011 року в Україні в шести містах була введена можливість оплачувати товар банківської карткою. Також концепція передбачає наявність додаткової послуги – доставки товару.

Репортер Житомира також зацікавили питання конкуренції. Все-таки місто не таке й велике, а торгові центри ростують, як на удобреній землі.

– Не тісно на одному ринку буде “METRO” й “ГЛОБАЛ UA”?, – запитали ми у директора житомирського торговельного центру “METRO” Ігоря Каніковського

Ігор Каніковський: “Якщо в місто приходить сильний конкурент – це гарний поштовх для розвитку бізнесу. Чим більшою буде конкуренція, тим кращі маркетингові рішення, умови, можливості будуть втілюватися і пропонуватися споживачеві. У виграші – всі. Це перше.

А по друге, “METRO” – не супермаркет і не орієнтується на роздрібну торгівлю для кінцевих споживачів. Ми здійснюємо оптову реалізацію товару для задоволення потреб бізнес-клієнтів.

– Так хто ж ваші клієнти?

– Ми працюємо з трьома основними групами клієнтів. Це – сегмент HoReCa (готелі, кейтерингові комапанії, ресторани та інші заходи громадського харчування, які купують у нас продукти харчування та супутні товари), представники роздрібної торгівлі – невеликі магазинчики, кіоски та приватні підприємці, які купують товари для перепродажу.

Третя група – сервісні компанії та офіси. Це офіси, сервісні компанії, органи державної влади та інші організації, які купують товар – від миючих засобів до офісного обладанання.

– Я так розумію, без картки “METRO” в центр не зайдеш?

– Чого ж не зайдеш – зайдеш! Для того, щоб зайти у центр і здійснити покупку видається “денна карта”. Постійна карта клієнта видається тільки професійному покупцеві на основі офісних документів. Таким чином магазин “METRO” в Житомирі орієнтований, виключно, на фізичних осіб та приватних підприємців.

____________________________________________________________________________

Відкриття магазину “METRO” у Житомирі відвідали місцеві бізнесмени, керівництво міста та області. Перерізали символічну стрічку, з’їли святковий торт, ознайомилися з програмами, які пропонує місцевому бізнесу мережа “METRO”.

Керівник області Сергій Рижук свято вірить у те, що у 2012 році влада зробить ще декілька потужних кроків для поліпшення життя людей, подібних до відкриття у Житомирі ТЦ “METRO”.

20 грудня 2011 року у Житомирі відкрили 27-й в нашій державі торговий центр “Метро”.

Фоторепортаж Репортер Житомира:

Під час прес-конференції: “Якщо “METRO” приходить у регіон – це означає стрімкий розвиток місцевого бізнесу і сигнал для входження інших інвесторів!”

На відкритті житомирського “METRO” – керівники бізнес-структур…

… і влада

Директор “METRO Cash & Carry” Жако Булен: “Наше бачення – бути постачальником ефективних рішень для місцевого бізнесу!”

Глава області Сергій Рижук: “Центр збудували так швидко, що ми і вгледіти не встигли. У професіоналізмі та ефективності менеджменту цієї компанії ми не сумніваємось, а отже переконані у позитивному економічному ефектові для регіону!”

Міський голова Житомира Володимир Дебой: “Я задоволений з того, що у місто прийшов крупний інвестор, який стимулює розвиток місцевого бізнесу, забезпечує дадаткові надходження до місцевого бюджету, створює високооплачувані робочі місця!”

Рада директорів компанії “METRO”

Перерізали святкову стрічку та…

…скуштували корпоративний торт

Бізнесменів пригощали шампанським і канапками

Рижук, Дебой і Запаловський жартували з англомовним Буленом через перекладача

Ділове рукостискання і… екскурсія центром

Можна було одразу здійснити покупку

Першим покупцем адміністрація житомирського “METRO” зробила Сергія Рижука. Йому нагрузили повен віз новорічних подарунків. Публічно глава області за товар не розраховувався. Губернатор побажав, щоб кожен земляк мав можливість забезпечити собі такий новорічний кошик

Обсяг продажів компанії “METRO Cash & Carry” за минулий рік склав 31 мільярд євро

Сергій Фещенко