Російська компанія-виробник комедійних серіалів «ВБД Груп» подала документи на реєстрацію мему «ржунимагу» як товарного знаку.
Ця назва стане російським варіантом назви канадського скетч-шоу Laughing Out Loud («Голосно сміюся»). У шоу практично відсутні репліки та діалоги, що робить його доступним для широкої аудиторії з будь-якої країни.
PR-директор «ВБД Груп» Олена Берека розповіла виданню
Берека додає, що їй невідомо, чому було обрано саме назву «Ржунимагу», а не більш близьку до оригіналу та більш нейтральну «Голосно сміюся».
Як нагадує «Маркер», останнім часом інтернет-меми активно реєструють в Росії у якості брендів.
Зокрема, у листопаді минулого року ресторатор із Саратова Ігор Мєшков зареєстрував товарний знак «Тро-ло-ло» для мережі міських кафе, пише