Найближчим часом борги за видачу державних актів будуть ліквідовані

На сьогоднішній день одне з найбільш кропітких питань є видача державних актів на право власності на земельну ділянку. В Житомирській області, яка і в більшості областей України, виникла затримка з видачею громадянам держактів.

Затримки почали виникати через дефіцит кваліфікованих кадрів, неможливість на певних етапах здійснити оплату і провести саму реєстрацію земельної ділянки та державного акта, а також через низку інших причин, як-от невідповідність проектної документації вимогам законодавства, відсутність державного фінансування робіт із безкоштовного оформлення громадянам державних актів на право власності на землю.

«Держземагентство запровадило нову єдину по Україні електронну систему реєстрації. Прикладається максимум зусиль для того, щоб реєстрація йшла без затримок. Вже у найближчому часі борги за видачу державних актів будуть ліквідовані», – прокоментував Богдан Шмагала, заступник начальника Головного управління Держкомзему у Житомирській області.

Про кількість зареєстрованих документів, що посвідчують право на земельну ділянку в області проінформувала начальник відділу земельного кадастру Галина Буханчук.

Так, станом на 30 грудня 2011 року зареєстровано: державних актів на право власності на земельну ділянку виданих громадянам – 631,9 тис.; державних актів на право постійного користування земельною ділянкою – 9,9 тис., договорів оренди землі – 267,3 тис.

Кількість земельних ділянок, на які відкрито Поземельну книгу – 211,4 тис. За інформацією фахівця, протягом 2011 року кількість громадян, які оформили державні акти на право власності на земельну ділянку взамін сертифікатів становить 296, 2 тис. осіб, або майже 90 % від кількості громадян, які отримали сертифікати на право на земельну частку (пай). Вручено та зареєстровано державні акти 262, 7 громадянам, що складає 86,8%.