Українським аптекам заборонили мати назви

Тепер на вивісці може бути тільки слово “Аптека”.

Брендовані аптечні мережі опинилися поза законом – згідно з новими ліцензійними умовами, що вступили в силу днями, на вивісках тепер може міститися лише напис “Аптека”, пише Коммерсант-Україна.

Вступили в силу нові “Ліцензійні умови ведення госпдіяльності з виробництва та торгівлі лікарськими засобами”, повідомили вчора в Держінспекції з контролю якості лікарських препаратів. Згідно з ними, з 1 липня на аптечних вивісках більше не може використовуватися інша інформація, крім позначення виду діяльності (“Аптека”, “Аптечний склад”, “Аптечний пункт” або “Аптечний кіоск”). Дані про суб’єкта госпдіяльності дозволено розмістити лише на невеликій інформаційній табличці біля входу разом з режимом роботи точки продажу.

Такі умови держінспекція розробила після численних скарг споживачів на вивіски, що вводять їх в оману, повідомили виданню в прес-службі відомства. “Громадяни скаржилися, зокрема, на “Аптеку низьких цін” і “Соціальну аптеку”. Ми визнали назви цих аптек некоректними, і профільні асоціації з нами погодились”, – уточнила прес-секретар держінспекції Олена Ліцоєва.

Проте в результаті аптечні мережі втрачають самоідентифікації, відзначають учасники ринку. “Ми вкладали значні маркетингові кошти у власний бренд. Якщо мережа позбавить її ідентифікації, вона не може проводити акції, впроваджувати дисконтні програми”, – відзначає директор консалтингової компанії “Агентство медичного маркетингу” Юрій Чертков.

Міністерство охорони здоров’я вже готує поправки, згідно з якими міняти вивіски потрібно тільки тим аптекам, назви яких можуть ввести споживача в оману щодо ціни продукції або інших переваг.