Opel визнав свою поразку на ринку Китаю

Компанія Opel оголосила, що в 2015 році покине найбільший автомобільний ринок в світі.

Просування бренду в Китаї обійшлося б компанії занадто дорого. Замість цього виробник збирається збільшити інвестиції в європейське виробництво.

Щоб не помилитись, як “Опель”, варто завжди давати правильну оцінку всьому. uapp.com.ua/ – це команда досвідчених експертів, що працюють у сфері незалежної експертної оцінки майна компаній, а також приватних осіб.

Opel побудує новий хетчбек
на базі Chevrolet Spark…

Як заявив глава Opel Карл – Томас Нойманн, в 2013 році власниками автомобілів німецької марки стали лише 4365 китайських покупців.

Тому керівництво компанії вирішило махнути рукою на ринок, який більшість світових виробників впевнено називають стратегічним.

Компенсувати недоотриманий прибуток Opel збирається за рахунок збільшення власної активності в Європі.

Компанія планує нарощувати обсяги виробництва на своєму головному заводі в Рюссельсхаймі, причому не тільки за рахунок моделей Opel.

Тут же в найближчому майбутньому будуть випускатися і автомобілі під брендом Buick, які планується відправляти в США. Крім цього, керівництво Opel натякає на розробку деяких абсолютно нових моделей.

Компанія Opel за останні десять років забезпечила концерну General Motors, частиною якого є, до 15 млрд доларів збитків. В даний час керівництво і концерну, і бренду розробляють плани з реструктуризації.