Брюс Вілліс став “обличчям” марки Daihatsu

Голлівудському акторові, зірці “Міцних горішків” і “Нестримних” Брюсу Уіллісу довелося вивчити кілька слів по-японськи. 

Вілліс взяв участь у рекламній кампанії нового невеликого хетчбека Daihatsu Mira e: S для внутрішнього ринку країни Висхідного сонця.

Власне, всі чотири ролика, в яких знявся Вілліс, якраз і описують історію того, як маркетологи Daihatsu запрошують для зйомок у своїй рекламі “Великого голлівудського хлопця”, глава компанії протестує проти цього, а Брюс Вілліс тренується у вимові тих кількох фраз на японській мові, заради яких його й запросили.

Видання Auto Evolution зазначає, що контракт актора з Daihatsu виглядає досить дивно хоча б тому, що Уїлліс був не раз помічений в аналогічних відносинах з компанією Subaru. А ось українців, які пам’ятають кінозірку по участі в рекламній кампанії одного з комерційних банків, навряд чи здивує вчинок актора.

Можна по-різному ставитися до художніх достоїнств створених Daihatsu роликів і до участі в них голлівудської кінозірки. Однак, найімовірніше, на думку самого Вілліса, гонорар в 3 млн. доларів за чотири сюжети цілком компенсує всі його моральні терзання.

Варто відзначити також, що остання модель Daihatsu – відроджений невеликий родстер Copen – б’є всі рекорди популярності. Всього за місяць з моменту оголошення прийому замовлень компанія отримала понад 4000 заявок на придбання спорткара.

Тим самим Daihatsu забезпечила собі як мінімум півроку безперебійної роботи, бо планує випускати всього по 700 родстерів на місяць.

__________________________________________________________________________________

Компания “Стальной мир” реализует профнастил Киев. Заказывайте, выбор большой! Хороших покупок.