Команди “Формули-1” попросили відтермінувати дебют великих коліс

Компанія Pirelli – постачальник гуми для “Формули-1” – активно просуває ідею переходу на 18-дюймові шини, щоб колеса гоночних болідів отримали візуальне схожість з “цивільними” аналогами. Учасники до ініціативи поставилися байдуже і попросили відкласти подібний “тюнінг” років десь на три.

Великі колісні диски з низькопрофільною гумою давно присутні в переліку опцій якого-небудь сімейного дизельного універсала, але у вищій категорії автомобільного спорту і раніше обходяться 13-дюймовими “бубликами” і цим задоволені. Італійці з Pirelli зробили спробу змінити ситуацію і на початку липня і привезли в Сільверстоун експериментальні зразки 18-дюймових коліс, щоб оцінити реакцію паддока “Формули-1”. Приміряв новинку болід команди Lotus. “Конюшні” на прототипи подивилися, деякі з них схвально кивнули, деякі ні, однак предметну розмову про точні терміни переходу на великі колеса поки не відбувся. Спортивний директор Pirelli Motorsport Пол Хембрі при будь-якій зручній можливості нагадує, що шинники готові постачати нову гуму вже в сезоні-2016.

Тим не менш, технічні фахівці команд “Ф-1” застерігають від поспішності і просять відкласти нововведення, якщо таке буде схвалено, як мінімум до 2017 року. Оскільки гума нинішньої специфікації бере на себе половину амортизуючих властивостей, інженерам доведеться глибоко переробляти конструкцію ходової частини. Крім того шини є одним з ключових елементів, що впливають на аеродинаміку боліда, і це вимагає окремих дослідницьких робіт. Нарешті, 18-дюймові колеса серйозно збільшать внутрішньо простір, де розміщені Ступичний частину і гальмівні механізми, тому компоновка в цьому місце може принципово змінитися.

“Кожна команда хотіла б у всеозброєнні підійти до використання нових рішень, – наводить аргументи технічного директора Ferrari Джеймса Еллісона німецький Motorsport-Total. – Якщо всі побажання учасників будуть враховані, то ідея 18-дюймових шин життєздатна. Принаймні, цікаво подивитися, наскільки сильно зміниться конструктив ходової частини. Однак не забувайте, що на дворі вже друга половина 2014 року, і впроваджувати великі колеса раніше сезону-2017 було б нерозумно – всім нам потрібно підготуватися “. Джеймс Еллісон вважає, що робітники зразки нової гуми повинні потрапити в руки інженерів “Ф-1” як мінімум за рік-півтора до початку їх використання на трасі.

Одним з тих, кому ініціатива Pirelli Motorsport з впровадження 18-дюймових коліс здалася непереконливою, став головний конструктор команди Red Bull Racing Едріан Ньюї: “Єдина причина, по якій ця ідея прийшла їм в голову, це бажання привести зовнішній вигляд гуми та дисків до відповідності таким на серійних автомобілях. У такої затії немає розумного технічного обгрунтування, великі колеса не додають болідам кінські сили. Все це робиться виключно заради комерції – не самий адекватний привід для серйозних змін “.

__________________________________________________________________________________

standartpark.ua предлагает канализационные трубы, трубы ПВХ, трубы внешней канализации, отвод стоков. Кому нужна долговечная канализационная труба – обращайтесь.