Уже кілька років француженка Маріон Котійяр з гідністю несе звання посланниці легендарного Будинку моди Christian Dior.
Тому зовсім не дивно, що в новому сезоні представити лінію класичних сумок Lady Dior довірили саме 39-річній актрисі.
Днями в Інтернеті з’явилася нова рекламна кампанія, в якій зірка представила три нових моделі Lady Dior. На знімках Маріон, яка з легкістю приміряє найнесподіваніші образи в кіно, позує в досить нетиповому для своєї кар’єри образі.
На цей раз вона не стрибає радісно в повітрі, як в минулих кампаніях, а перетворюється в дівчину, що вирішила провести ніч, гуляючи по Парижу, який немов покрився легким серпанком і брижами. В темному небі розчиняються ліхтарні вогні, а фари машин залишають в нічному повітрі розтягнуті і нерівні смуги світла.
Тому вся картинка вийшла трохи змащеною, немов злегка не в фокусі, і навіть монументальні лінії знаменитого моста Олександра III трохи зрушились.
Актриса постає в нарядах з нової колекції pre-fall Рафа Сімонса для Dior. А в руках Маріон тримає сумки Lady Dior, виконані в декількох нових версіях: з металізованої шкіри і з яскравою шовковою обробкою.
Автором кампанії став фотограф Крейг МакДін. Серію фото супроводжує і 30-секундний відеоролик, в якому ми бачимо продовження пригод Lady Dior.