У Житомирі в акції «Народний бренд 2014» у номінації «Банк» перемогу здобув ПриватБанк. Найкращі бренди міста житомиряни обирали протягом двох місяців шляхом Інтернет-голосування та голосування через анкети в газеті «20 хвилин».
За результатами голосування ПриватБанк набрав близько 2500 голосів, майже вдвічі обійшовши свого найближчого конкурента.
«Така перемога для нас є свідченням довіри і визнання нашими клієнтами. Вони покладаються на нас та відчувають захищеність і впевненість у своїй стабільності разом із нами. Для ПриватБанку – це мотивація розвиватись та бути і надалі лідером серед банків», – зазначила перший заступник директора Житомирського РУ ПриватБанку Євгенія Вакуленко.
«Народний бренд» вже понад вісім років визначає кращі підприємства, структури та заклади Житомира. У цьому році організатори, газета «20 хвилин», розширили кількість номінацій до 59, а для уникнення фальсифікацій під час обирання найкращих зробили прив’язку Інтернет-голосування до соціальних мереж. Кожен окремий аккаунт міг лише один раз віддати свій голос за кращого, на його думку, в номінації.
«Ми впевненні у відкритості і чесності проведеного голосування. Нам немає чого приховувати, тому надаємо можливість кожному із учасників-номінантів особисто перерахувати голоси та упевнитись у результатах голосування. Вибір житомирян – це визнання бренду як такого, що не склав руки у час соціальної напруги в країні, а розвивається і йде назустріч людям», – наголосили організатори.
Нещодавно найавторитетніший у світі фінансовий журнал The Banker визнав «Банком року – 2014» в Україні завдяки зусиллям, що дозволили банку адаптуватися до умов політичної нестабільності в країні та військових дій на Сході України.
«З початку 2014 року через кризу банки опинилися в непростій ситуації, пов’язаній із відтоком депозитів через нестабільність економічної ситуації та зниження обмінного курсу гривні», – зазначає The Banker.
ПриватБанк, проте, упорався з цією проблемою, пропонуючи спеціальні бонусні програми для лояльних вкладників, та одночасно посиливши кредитні скорингові моделі з метою покращити якість кредитного портфеля банку.