Найбільший у світі виробник алкогольної продукції, компанія Diageo, оснастить пляшки з віскі «розумними» етикетками (печать наклеек, етикеток, стикеров), які зможуть спілкуватися зі смартфонами любителів міцних напоїв. Про це повідомляє CNBC.
Так звана «розумна пляшка» дозволить Diageo, що володіє такими брендами як Bell’s, Johnnie Walker і J & B, відправляти вузько таргетовану рекламу, промо-матеріали та рецепти коктейлів прямо на смартфони споживачів. Технологію в дії показали на виставці Mobile World Congress, яка пройшла в Барселоні з 2 по 5 березня 2015 року.
«Інформація, що отримується за допомогою сенсорів на пляшці, в поєднанні з часом і місцем дії, дозволить нам пропонувати споживачам щось унікальне», – заявив віце-президент з цифровим інновацій компанії Diageo.
Сенсори, виробництвом яких зайнялася норвезька компанія ThinFilm, поки планується розміщувати на етикетках Johnnie Walker Blue Label. Додатково повідомляється, що подорожчання і без того недешевого віскі вдасться уникнути.
Щоб отримати рекламне повідомлення від Diageo, споживачам доведеться відсканувати етикетку. Розташовані на ній датчики допоможуть визначити, наскільки пляшка повна, і залежно від наповненості і місця дії додаток на смартфоні порекомендує рецепт коктейлю. У компанії також відзначають, що забезпечені датчиками етикетки допоможуть визначити справжність пляшки.
Згодом планується, що смартфон зможе повідомляти споживачів про ступінь наповненості пляшки і стануть попереджати, коли пора замовляти наступну. «Визначення кількості віскі, яке залишається в пляшці, – наш наступний крок у реалізації проекту», – повідомив генеральний директор ThinFilm.
Точну дату випуску першої партії пляшок з датчиками в Diageo поки не повідомляють. Але в інтерв’ю CNBC представники компанії підтвердили, що вже ведуться переговори про спеціальні заходи, присвячені запуску нового продукту.