Щодо будинку по Домбровського, 38

Друзі, мені особисто та обласній раді потрібна підтримка в питанні впорядкування приміщення за адресою: Домбровського, 38. Це маленька революція, яку нам треба зробити. Ми не впораємося без вашої допомоги та підтримки!

Мова йде про частину приміщення комунальної власності Ремпобуттехніки (на вул. Домбровського, 38), яке незаконно здається в оренду “приватною структурою”. Ця структура прикривається соціальним захистом інвалідів, виправдовуючи таким чином свої незаконні дії протягом років.

Дана історія потребує висвітлювання кожного кроку, бо громадська організація може спекулювати та маніпулювати думкою людей для того, щоб захистити свої “незаконні” доходи від оренди комунальної власності.

Спекуляції та маніпуляції відбувалися всі останні роки при будь-який спробі впорядкування даного приміщення. Підкреслюю ЗАБРАТИ, ПРОДАТИ, ПРИВАТИЗУВАТИ питання НЕ стоїть. Насправді стоїть питання УПОРЯДКУВАТИ! Все інше буде брехня та бруд, який буде використовуватись задля захисту «незаконної» схеми здачі в оренду комунального майна.

Мета та плани з упорядкування даного приміщення:

1)Прийняти будівлю на баланс комунальної установи, яка займається експлуатацією адмінбудинків.

2)Усі громадські організації, які знаходяться в даному приміщенні та займаються соціальним захистом інвалідів, а також ветеранські організації за своєю заявою отримують можливість від обласної ради орендувати приміщення для здійснення своєї статутної діяльності за ставкою 1 грн на рік.

3)Обласна рада розгляне можливість фінансування заходів громадських організацій, які займаються соціальним захистом інвалідів за рахунок надходжень 30% від оренди даного приміщення.

4)Обласна рада проведе обстеження даного приміщення та розгляне можливість проведення ремонту.

Передісторія:

1)У 1995 році Житомирська обласна рада передала приміщення на баланс громадській організації «Житомирський обласний Фонд соціального захисту інвалідів», приватної форми власності. Проте у 2001 році прокурор області опротестував це рішення.

2)Згідно з рішенням Житомирської обласної ради № 746 від 26.07.2005 громадська організація мала припинити постійне використання частини приміщень та передати їх на баланс комунальному підприємству з експлуатації адмінбудинків.

3)З 2005 року були судові рішення різних інстанцій, але 15.07.2013 Вищий господарський суд України остаточно поставив крапку в оскарженні громадською організацією даного питання.

ЦІНА ПИТАННЯ: За нашими оцінками більше 1 млн. грн на рік йде “кудись”, оминаючи обласний бюджет.

Останні події:

1)9 квітня 2015 року члени постійної комісії з питань бюджету та комунальної власності вирішили, що в даному питанні давно час вдатися до радикальних дій. Вони зокрема вирішили доручити КП «Агенція з питань регіонального розвитку» укласти договір на охорону даного об’єкту, відправити листи громадській організації «Фонд соціального захисту інвалідів» з попередженнями, розробити план заходів з вирішення даного питання, а також підготувати звернення до прокуратури та УМВС і розглянути це все на наступній бюджетної комісії через 2 тижні.

2)16 квітня 2015 року делегація від обласної ради під фото-відео фіксацію надала лист-вимогу з проханням проінформувати обласну раду про готовність передати частину приміщення на баланс комунальної установи з експлуатації адмінбудинків, визначити площу приміщень, необхідну для здійснення статутної діяльності ГО Житомирський обласний фонд соціального захисту інвалідів, та надати реєстри договорів оренди приміщень на вул. Домбровського, 38, які громадська організація уклала з іншими фізичними та юридичними особами.

До яких кроків може вдатися громадська організація, щоб захистити «незаконні» доходи:

1)Можливі проплачені мітинги чи введення в оману людей з обмеженними фізичними можливостями вже в найближчі дні.

2)Проплачені статті в ЗМІ місцевого та державного рівня.

3)Залучення народних депутатів та спекуляції на темі допомоги людям з обмеженими можливостями.

4)Силове протистояння, коли «тітушки» чи найнята фірмафізично охоронятимуть та не допускатимуть до приміщення представників обласної ради.

5)Можливі погрози мені особисто як ініціатору чи тиск на депутатів постійної комісії з питань бюджету, які одноголосно прийняли таке рішення.

6)Брудна кампанія, щоб дискредитувати мене особисто.

Нам дуже необхідна ваша підтримка! Саме це і є змінити систему – розірвати всі непрозорі та тіньові схеми розпорядження нашим спільним майном!

ЧИМ ви можете допомогти:

1) Зробіть респост цього звернення на своїй сторінці у соціальній мережі.

2) Слідкуйте за подіями стосовно Домбровського, 38, на моїй сторінці у ФБ, блозі й також зробіть репост: https://www.facebook.com/dkropachov

3) Проінформуйте ваших друзів з обмеженими можливостями про реальний стан справ, щоб їх не ввели в оману.

4) Якщо почуєте про мітинг, пов’язаний з даним питанням, допоможіть пояснити мітингуючим про реальний стан речей.

5) Якщо будуть загострення, я буду інформувати всіх та вказувати час та місце, де буде необхідна ваша підтримка.

Прошу також зрозуміти: це – лише моя робота як голови постійної комісії з питань бюджету і комунальної власності Житомирської обласної ради на громадських засадах. Робота, яку обласна рада в силу певних перепон та судових тяганин ніяк не доробить протягом років, а в той час, гроші від оренди комунальної власності йдуть не в обласний бюджет, а в невідомому напрямку. Сподіваюся на ваше розуміння та підтримку. Разом ми – СИЛА!