Найбільше житомирські політсили для агітації використовують матеріали у ЗМІ

Комітет виборців України (КВУ) склав рейтинг найпоширеніших форм роботи з електоратом, які використовували місцеві організації політичних партій та потенційні кандидати впродовж червня-серпня 2015 року (тобто до початку виборчої кампанії). 

Про це повідомили на сторінці організації у мережі Facebook.

Найпоширенішими видами агітації на Житомирщині стали розміщення матеріалів у ЗМІ та проведення публічних дебатів, дискусій, круглих столів та прес-конференцій. Іноді для роботи із виборцями місцеві політики  організовували масові заходи (мітинги, демонстрації, пікети).

Інших форм. в тому числі, й роздача продуктових пакетів, зафіксовано не було.

Нагадаємо, як писав Репортер, 27 липня свободівці посварились з прихильниками в.о. мера Любові Цимбалюк через продуктові пакети для пенсіонерів, які ті роздавали в готелі “Житомир”. Тоді націоналісти заявили, що відбувається підкуп виборців. Організатори ж зазначили, що це лише допомога малозабезпеченим верствам населення, адже, офіційно виборча кампанія не стартувала.