Каталог являє собою скріплені аркуші паперу, на яких міститься текстова та графічна інформація про пропоновані товари і послуги. Як і створення будь-якого продукту поліграфії, друк каталогів проходить в певній послідовності.
1. Постановка завдання про виготовленні поліграфічних каталогів
Першою сходинкою є, зрозуміло, постановка чіткого завдання – для якої аудиторії призначені якісь поліграфічні елементи, які особливості ви бажаєте в ньому бачити й інші моменти. Ці відомості необхідні при розробці дизайну в друкарні.
Терміновий випуск і друк брошур і журналів розрахований на досягнення певного ефекту – збільшення продажів, зміцнення іміджу, завоювання партнерів. Тому їх оформлення ретельно продумується вже на першій стадії.
2. Рекомендації щодо оформлення дизайну каталогів для здачі до друку (предпечатна підготовка)
Наступною ланкою на шляху до якісного друку є дизайнер. Він повинен втілити ідею допомогою графіки і яскравих відтінків фарб. Дизайн створюється відразу для всіх сторінок, щоб витримати єдність стилю. При цьому важливо зберегти індивідуальність кожної сторінки, продумати розташування на ній зображення описи товарів або послуг. Таким чином дизайнер повинен продумати користування сприйманої інформації шляхом правильного оформлення на зручність і легкість.
Офсетне виготовлення буклетів та іншої многостраничной продукції, як правило, здійснюється відповідно до атрибутами компанії-замовника. Тобто, вона повинна містити фірмові кольори, логотип, слоган та інші елементи вашого бренд-бука. У цьому випадку робота стає найбільш вигідним і багатофункціональну дію.
Велике значення має обкладинка. Вона виконується на більш щільному папері в порівнянні з внутрішніми сторінками. Приміром, якщо печатка офсетним методом проведена на глянцевому папері, в якості матеріалів до обкладинки можуть послужити картон і більш щільний глянець.
3. Вибір способу друку
Вибір способу друку цілком залежить від призначення та розміру тиражу. Найбільш поширеним методом при друку є офсетний на офстеном обладнанні. Він дозволяє отримати досить великий тираж, при цьому не заощадивши на якості. Вона є просто незамінною для великих компаній, які замовляють об’ємні торговельні каталоги.
Цифровий випуск журналів також користується популярністю, але більш підходить на виставку або інший захід. Тобто в тому випадку, коли тираж обмежений кількісними або тимчасовими рамками. Крім того, цифровий друк має одну незаперечну перевагу: ви завжди можете внести зміни в дизайн на стадії готовності першого примірника. Адже за допомогою цифрового обладнання можна змінювати будь-які параметри друку на будь-якій стадії.
4. Післядрукарська типографська обробка замовлення
Коли основні заходи з виготовлення добігають кінця, настає час декорування.
Кстати. предлагаем Вам печать каталогов от МегаПолиграф. Фирма давно на рынке, поэтому сделают все в сроки и профессионально. Обращайтесь.