Як створити ефективний флаєр

Вам ніколи не доводилося замислюватися над тим, чому деякі флаєра ми кладемо в сумку або знайомимося з представленою на них інформацією, а інші просто викидаємо в сміттєвий бак? На це питання є відповідь. Все залежить від того,чи привернув  флаєр вашу увагу.

Для цього при виробництві флаєрів, необхідно враховувати деякі правила. Одним з найважливіших моментів при розробці «правильного флаєра» є його розміри. Якщо ви будете роздавати їх на вулиці у вигляді реклами, то краще використовувати невеликі формати, щоб людина могла покласти флаєр в кишеню або портмоне і у вільний час ознайомитися з інформацією, представленою на друкованої продукції.

Якщо ж поліграфія поширюється в таких закладах, як ресторани і кафе, то можна використовувати більш великі формати паперу. Ще одним важливим моментом ефективного флаєра, є його ефективний зміст. Зрозуміло, що кожна компанія бажає похвалитися перед клієнтами, але бажано відмовитися від цього.

Насправді, клієнтові не цікаво читати здобутки Вашої компанії, і чому вона найкраща. Йому потрібно знати, для чого він отримав флаєр і що з ним далі робити. Необхідно розробити щось креативне і запам’ятовуюче, щоб людина, яка отримала на руки флаєр, не викинула папірець через хвилину, а ознайомивлась з нею. При вставці логотипів або картинок, потрібно дотримуватися помірності, щоб вони не відволікали увагу клієнта від основної інформації. Що ж стосується самого рекламного тексту, то вимоги до нього не є дуже складними.

Ефективність пропозиції полягає в простоті, щоб клієнт відразу зрозумів, про що йде мова. Іншими словами, інформація повинна містити основний посил для цільової аудиторії. При виборі компанії, яка буде виготовляти для вас флаєри, зверніть увагу на її продукцію і врахуйте всі перераховані вище поради. 

Конечно, есть и профессионалы. У которых можно и поучиться и заказать работу.  ckprint.net – печать флаера в Киеве.