Toyota підготувала два ралійних боліда

Компанія Toyota замислила перетворити звичайний компакт-хетч Yaris в “заряджений” спорткар. Судячи з першого офіційного тизера, цей хот-хетч стане прямим технічним родичем того боліда, який японці підготували для світової першості з ралі.

“Ми використовуємо досвід, накопичений в процесі нашого повнокровного повернення в світовий чемпіонат з ралі, для розвитку і вдосконалення наших дорожніх технологій, і, в кінцевому підсумку, розширення сімейства Yaris за рахунок спортивної моделі”, – йдеться в офіційному повідомленні Toyota.

Найімовірніше, в першу чергу маються на увазі моторобудівні технології. За попередніми даними, “гарячий” Yaris отримає 1,6-літровий мотор, створений за зразком ралійного, але, само собою, грунтовно дефорсованого.

Судячи з того, що в списку конкурентів майбутнього спорткара значаться Ford Fiesta ST, VW Polo GTI і Opel Corsa OPC, розвивати двигун зможе близько 200 к.с. Відповідно, прогнозований час прискорення до 100 км / год – близько 6,5 с.

Судячи з тизеру, найпотужніша Toyota Yaris отримає аеродинамічний оперення в стилі ралійного хетчбека і при цьому, на відміну від переважної більшості конкурентів, збереже трьохдверний кузов. Іменуватися хот-хетч, судячи з раннім повідомленням, буде Toyota Yaris Gazoo – по імені заводської спортивної команди Gazoo Racing.

Коли саме найшвидший з цивільних “Яріс” буде представлений публіці, поки не уточнюється. Деякі експерти зазначають, що найбільш логічним місцем для прем’єри виглядає Женевський автосалон, який відбудеться через кілька тижнів після дебюту “бойового” Yaris WRC.

Нагадаємо, до повернення в світовий чемпіонат WRC Toyota підготувала два ралійних боліда на базі Toyota Yaris, якими в майбутньому сезоні будуть управляти фінські гонщики Ярі-Матті Латвала і Юхо Ханнінен. Спеціально для гонок милий міський хетчбек змінили до невпізнання – як з боку техніки, так і зовні.

При розробці ралійного боліда інженери Toyota порядком заморочились з аеродинамікою: широкий розвинений обвіс перетворив Yaris в справжнього ралійного монстра з вельми недобрим “поглядом”. На догоду аеродинаміці змінено навіть кріплення бічних дзеркал – воно представляє собою незвичайні “крила” з вуглеволокна. Особливо ефектний вигляд ззаду: тут варто величезна подвійне антикрило, гігантський дифузор і дуже широкі крила.

Компанія “Инкап” реалізовує обладнання для облаштування та автоматизації парковок. Доставка по всій Україні. Замовникам – професійна консультація по встановленню Звертайтесь – http://incap.com.ua.