У Житомирі затвердили Архітектурно-художню концепцію зовнішнього вигляду вулиць та територій міста

Відповідне рішення було прийняте 22 грудня виконавчим комітетом міської ради.

У розробці Архітектурно-художньої концепції, спільно з департаментом містобудування та земельних відносин, взяли участь більш ніж 10 рекламних агенцій міста. У процесі роботи, були вивчені та застосовані досягнення вітчизняного й зарубіжного досвіду у виготовленні та розміщенні інформаційних конструкцій.

«Проект розроблявся, доопрацьовувався та перепрацьовувався впродовж останніх двох років. У складі цієї концепції є два порядки: порядок розміщення інформаційних засобів та порядок погодження паспортів опорядження фасадів. Це досить суттєве доповнення, яке дозволяє нам впорядкувати самі фасади. Суб’єкти господарювання матимуть можливість на кожну вивіску та на кожний інформаційний засіб зареєструвати декларацію про відповідність засобу вимогам Архітектурно-художньої концепції», – розповіла головний архітектор міста Євгенія Черкасова.

Відповідно до аналізу існуючої ситуації стану зовнішнього інформаційного оформлення міста, значна частина конструкцій застаріла, крім того велика кількість вивісок виконано з неякісних матеріалів, встановлено хаотично, без урахування архітектурних, історичних і стилістичних особливостей будівель, через що створюється «візуальний хаос» на вулицях міста. Багато конструкцій встановлено самовільно, без оформлення будь-якої документації.

У місті вже опрацьовані фасади деяких будівель на центральних вулицях міста, відповідно до нової концепції, та проводиться активна робота з суб’єктами господарювання.

«Перед реконструкцією вулиці Михайлівська, з підприємцями. які там працюють, було обговорено те, що після завершення робіт вони мають повністю переробити свої вивіски відповідно до концепції. Сподіваємось, що Михайлівська стане першою вулицею, яка відповідатиме всім вимогам», – зазначив міський голова Сергій Сухомлин.

Концепція дозволяє та рекомендує до встановлення такі види інформаційних засобів:

  • Вивіски з окремих букв та знаків без підложки – вивіски, кожна буква або логотип якої відкидають власну тінь на площину фасаду; можуть вбути виготовлені з будь-якого матеріалу – метал, камінь, дерево чи скло, пластик дозволено, але не рекомендовано.
  • Плоскі та об’ємні вивіски.
  • Світлові та несвітлові вивіски.
  • Вивіски з окремих букв та знаків з плоскою підложкою.
  • Лайтбокси.
  • Aфішні конструкції.
  • Панелі кронштейни.
  • Панелі кронштейни з вказівниками.
  • Таблички.

Більш детально з Архітектурно-художньою концепцією зовнішнього вигляду вулиць й територій міста Житомир можна ознайомитись тут.

Прес-служба міської ради