У Житомирі створять комісію, яка визначить місця для прибирання

У Житомирв створять комісію для узгодження об’єктів благоустрою, об’ємів та періодичності їх прибирання.

Про це йдеться в проекті рішення виконкому.

Як зазначається в документі, комунальним підприємствам Житомирської міської ради: „Управління автомобільних шляхів”, „Зеленбуд”, „Експлуатація штучних споруд” та „Інспекція з благоустрою м. Житомира” до 01.03.2017 потрібно буде  провести інвентаризацію об’єктів благоустрою (в тому числі їх площ), що перебувають на балансі або утриманні та надати реєстр інвентаризації на затвердження комісії.

При цьому, управлінню комунального господарства міської ради, управлінню житлового господарства міської ради за результатами інвентаризації та погодженням комісії до 10.03.2017 треба буде підготувати проект рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради щодо утримання територій, об’єктів благоустрою м. Житомира.

“Термін дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.03.2016 № 151 „Про затвердження переліку об’єктів благоустрою та періодичності їх прибирання” продовжити до 01.04.2017”, – йдеться у проекті.