Для тих, хто хоче самостійно спробувати відремонтувати кондиціонер, хотілося б відзначити, що фреон має високу плинність, тому не думайте, що вдасться його утримати бандажами, саморобними шлангами, поксіполом, герметиками і т. д. Фреон все одно вийде, і досить швидко. У підсумку це буде просто зайва трата часу і грошей, особливо з огляду на те, скільки зараз коштує фреон.
Існують свої норми заправки маслом для будь-якого холодильного агрегату. Не варто лити масло понад міру. .Якщо при витіку фреону відбувся незначний витік масла, то його можна не додавати. Хоча це дуже люблять робити деякі заправники (особливо якщо у них в кутку боксу стоїть 200 літрова бочка дешевого масла для побутових холодильників, яку не завадить кому-небудь продати роздрібними порціями за дорогою ціною) .Якщо додавати масло при кожній заправці, то в кращому випадку кондиціонер стане гірше охолоджувати повітря, в гіршому … не хочеться думати
Норма заправки фреону
Для різних автомобілів встановлені різні норми заправки холодоагенту – як правило, норма заправки вказана на табличці під капотом або на мануалі авто. При її відсутності існують таблиці і програми.
Комплектуючі для автокондиціонерів – https://starter.ms/components/autoconditioner
Вакуумування
Якщо в системі менше 50% фреону то без вакуумування НЕ обійтісь.Прі напівпорожній системі тиск на всмоктуванні досягає негативних величин, що неминуче призводить до потрапляння повітря в систему через найменші нещільності. А багато його там для того, щоб система не працювала стабільно та це і не потрібно. Якщо ви маєте намір займатися заправкою автокондиціонерів по-серйозному – купите професійний вакуум-насос, він не настільки дорогий. Бажано двоступеневий. У необхідний мінімум для заправки ще також потрібно включити шланги і перехідники для різних марок.
Як розрізнити, де який штуцер
Це видно на око: трубка, що йде від компресора на конденсатор, нагнітання і штуцер, що знаходиться на ній, – високого тиску. Якщо ж товща трубка зі штуцером йде до випарника в салон – це всмоктуючий штуцер, до якого і підключається перехідник для заправки. На деяких моделях автомобілів він до того ж є єдиним. Усмоктувальна трубка завжди більше за діаметром, ніж нагнітальна.