У 2018 року у трійку найдорожчих брендів потрапили Apple, Google і Amazon.
Про це повідомляє консалтингове агентство Interbrand, яке опублікувало щорічний рейтинг ста найдорожчих брендів світу, інформує Економічна правда.
У першу десятку рейтингу потрапили:
- Apple – 214,5 млрд доларів, за рік вартість бренду зросла на 16%.
- Google – 155,5 млрд доларів, зростання на 10%.
- Amazon – 100,8 млрд доларів, зростання на 56%.
- Microsoft – 92,7 млрд доларів, зростання на 16%.
- Coca-Cola – 66,3 млрд доларів, падіння на 5%.
- Samsung – 59,9 млрд доларів, зростання на 6%.
- Toyota – 53,4 млрд доларів, зростання на 6%.
- Mercedes-Benz – 48,6 млрд доларів, зростання на 2%.
- Facebook – 45,2 млрд доларів, падіння на 6%.
- McDonald’s – 43,4 млрд доларів, зростання на 5%.
У сотню найдорожчих брендів світу вперше увійшли Spotify (92 місце, 5,2 млрд доларів) і Subaru (100 місце, 4,2 млрд доларів).
Також повернулися Chanel (23 місце, 20 млрд доларів), Hennesy (98 місце, 4,7 млрд доларів) і Nintendo (99 місце, 4,7 млрд доларів).
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів світу зросла на 7,7% в порівнянні з 2017 роком і досягла 2 трлн доларів.