У Житомирі з’явився Нетворкінг-клуб «CommUnity»

Житомир

Нещодавно всюдисущий Facebook приніс до нашої редакції цікаву новину: в Житомирі з’явилась бізнес-
спільнота під назвою «CommUnity», що займається нетворкінгом. Наш журналіст взяв інтерв’ю в одного із
засновників «CommUnity» – Сергія Твардовського.

– Пане Сергію, розкажіть будь ласка, що таке «нетворкінг» і чому Ви вважаєте це актуальним для Житомира?

– Нетворкінг – це діяльність, спрямована на те, щоб у колі знайомих та партнерів максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання і бізнес-питання, наприклад: знаходити клієнтів, наймати кращих співробітників, залучати інвесторів. В усьому світі бізнесмени та підприємці зустрічаються задля ділового спілкування на бізнес-ланчах, форумах або світських вечірках (форми можуть бути різні). І житомирські бізнесмени не виняток, нетворкінг і зараз присутній в їхньому житті. Але ми вирішили запропонувати їм розширити горизонти, перевести спонтанні невеликі зустрічі на 2-3 учасника в регулярний формат Нетворкінг-клубу, де буде 30-50, а іноді і 200 учасників.

– Дуже цікаво! А що ви хотіли сказати назвою вашого Нетворкінг-клубу – «CommUnity»?

– «CommUnity» можна перекласти як Commerce Communicate Unity, тобто назва відображає суть нашої
справи – комерсанти, що спілкуються та об’єднуються.

– Дякую, напрочуд зрозуміле пояснення. Та й назва звучить мелодійно.

– (посміхається) Так-так, нам теж подобається.

– Кого Ви бачите учасниками вашого клубу?

– Це власники та топ-менеджери бізнесу, приватні підприємці Житомира, а трохи згодом і Житомирської області.

– Зрозуміло. Яку мету ставить перед собою ваш Нетворкінг-клуб?

– Ми створюємо простір для взаємовигідного обміну досвідом та рекомендаціями з метою розвитку
бізнесу наших учасників.

При цьому ми маємо наступні цілі:

– знайомство ділових людей;
– вивчення новітніх бізнес-ідей та стратегій відомих компаній;
– обмін досвідом в області маркетингу, управління бізнесом, масштабування та виходу на нові ринки;
– консалтингова та інформаційна підтримка учасників клубу;
– організація ефективної комунікації підприємців із владою;
– організація спільних просвітницьких, благодійних та комерційних проектів.

– Як бажаючі можуть приєднатись до вашого клубу?

– Запуск проекту відбувається у дві фази: до і після Нового Року. До 1 січня 2019 року потрібно сплатити клубний внесок за участь у кожній клубній зустрічі – 200 грн. (на цей термін діє акція: при запрошенні нового учасника на клубну зустріч, Ваш внесок – 100 грн.). З 1 січня 2019 року – отримання Клубної карти Нетворкінг-клубу «CommUnity» за умов:

– заповнення Заяви на членство в Клубі;

– сплати одного з абонементів:

3 місяці – 1 000 грн.

6 місяців – 1 800 грн.

9 місяців – 2 400 грн.

12 місяців – 3 000 грн.

– А як саме відбувається процес нетворкінгу у вашому клубі?

– Ми пропонуємо поки два формати, що розраховані на 30-50 учасників:

– Тематична нетворкінг-зустріч (тривалість – 2,5 години, кількість – 3 рази на місяць).
– Ліга переговорних батлів (тривалість – 2,5 години, кількість – 1 раз на місяць).

Крім того раз на три місяці Нетворкінг-клуб «CommUnity» проводитиме бізнес-форуми на 200-250 учасників з усієї області. (Вартість участі у форумі – 500 грн., для членів Нетворкінг-клубу «CommUnity» участь у форумі входить до вартості абонемент-пакету).

– Які найближчі заходи ви готуєте для житомирян?

– По-перше 28 листопада буде нетворкінг-зустріч на тему «Стратегічне планування: практичний кейс від TeslaEnergo», де нашим спікером буде СЕО компанії TeslaEnergo – Олег Грамотенко.

По-друге, 5 грудня ми розпочинаємо діяльність Ліги переговорних батлів, яку буде вести бізнес-тренер з
Києва, психолог-експерт телеканалів СТБ, «1+1» та «Україна» Валентин Кім.

Усі нетворкінг-зустрічі цього року будуть в кафе «Шафран» («Alyssum») о 19.00-21.30.

І мегаподія, до якої ми дуже ретельно готуємось, – це бізнес-форум більше ніж на 200 підприємців з усієї
області, який відбудеться 16 грудня в ЖДТУ. Його темою буде «Стратегічне планування власного бізнесу», ахедлайнером буде Павло Шеремета – екс-міністр економічного розвитку та торгівлі України, засновник КМБШ.

– Ви весь час кажете «ми». Хто є засновником Нетворкінг-клубу «CommUnity»?

– Наша команда складається з 5 осіб: Ірина Венгловська, Ірина Гаврилюк, Володимир Котик, Олексій
Смолянов та я. Усі ми – підприємці з досвідом організації публічних подій у різних сферах. І до речі,
познайомились ми всі теж завдяки моєму пілотному нетворкінг-проекту «Нужные связи» на початку цього року.

– Дякую, пане Сергію, за цікаве інтерв’ю. Можливо, поділитесь Вашими мріями в контексті розвитку Нетворкінг-клубу «CommUnity»?

– Звісно, як будь-який житомирянин, я бачу необхідність модернізації підприємництва нашої
Житомирщини, зростання його до європейських та світових стандартів. При об’єднанні зусиль наших бізнесменів, ми могли б, завдяки обміну досвідом та впровадженню інновацій, створювати нові потужні соціальні та комерційні проекти разом. І якщо вже Ви питаєте про мою нетворкінг- мрію, то ось вона: великий бізнес-форум за участю Ілона Маска в Житомирі за три роки, тобто в 2021 році!

Сайт Нетворкінг-клубу «CommUnity»: community.in.ua

Сторінка на Facebook: https://is.gd/jrHcqy