Нетворкінг-клуб «CommUnity»: як розвинути власний бізнес. Практичний кейс просування бренду від Володимира Котика

P

Найкращий спосіб розвинути себе в певній сфері – це спілкування з людьми, які вже мають досвід та можуть дати пораду, що спрацює. Саме з цією метою і створено нетворкінг-клуб  «CommUnity» – клуб для підприємців, топ-менеджерів та власників бізнесу, де кожен зможе почерпнути для себе щось нове та корисне.

5 грудня відбулась друга зустріч нетворкінг-клубу «CommUnity», де спікером був Валентин Кім. Лекція була зосереджена на таких питаннях як основні правила ведення переговорів та типові помилки в переговорному процесі. Спікер організував переговорний батл, де учасники клубу змогли закріпити теорію та застосувати поради на практиці. Після самого виступу, кожен бажаючий зміг задати питання спікеру особисто та поспілкуватись з іншими підприємцями.

Наступний захід відбудеться 12 грудня у готелі «Україна» (вул. Київська, 3). Спікером заходу – Володимир Котик – CEO & founder рекламної агенції «Кран»,  співзасновник нетворкінг-клубу «CommUnity». Він розповість про сутність комплексного підходу в просуванні бренду, адже всі аспекти бізнесу тісно взаємопов’язані і для того, щоб ефективно впливати на цільову аудиторію, варто використовувати маркетингові інструменти в сукупності.

Спікер поділиться практичними порадами з власного досвіду у сфері рекламної діяльності на прикладі популярних компаній. Володимир Котик завжди наголошує на тому, що робота над брендом – це неперервний тривалий процес, котрий потребує аналізу, планування, розробки стратегії, та її втілення.

Медіапланування – важливий аспект комерційної діяльності, що є підґрунтям успіху кожної рекламної кампанії. Жива дискусія та обмін досвідом допоможуть розвинути ваш бізнес.

Долучайтесь до діалогу!

Більше інформації про нетворкінг-клуб «CommUnity» можна знайти на сайті: community.in.ua

Телефон для довідок:  098-106-23-99.