Антимонопольний комітет оштрафував компанію “Хенкель Україна” за розміщення неправдивої реклами мийного засобу для використання у посудомийних машинах «Somat Perfekt».
Було встановлено, що компанія під час просування мийного засобу «Somat Perfekt» замовила у 2010 році рекламний ролик, який транслювали на українських телеканалах, а також рекламні листівки, які розповсюджувались в ТЦ Житомира, Харкова та Києва.
У рекламі йшлося про бездоганне видалення стійких забруднень при низькій температурі (від 40 градусів). Проте, відповідно до розслідування комітету, така інформація не відповідає дійсності і вводить споживачів в оману.
В повідомленні АМКУ зазначено, що ТОВ “Хенкель Україна” сплатила штраф до державного бюджету у розмірі 30 тисяч гривень.