Напередодні підняття ціни на проїзд у маршрутках, у Житомирі запустили 5 вінницьких трамваїв

Житомирське ТТУ запустило 5 багатостраждальних вінницьких трамваїв, які ще з минулого року ніяк не могли вийти на лінію.

Навіть поговорювали, що придбані у Вінниці трамваї, прийшли до Житомира розукомпектованими, звідси, мовляв, й затримка з їх запуском. Як би там не було, а керівники міста та області, очевидно, приурочили сьогоднішній запуск ще одній не менш актуальній для житомирян події – піднятті цін на поїзд у марштутках до 2,50 копійок.

Зрозуміло, що з таким захмарним тарифом на маршрутку, трамваї та тролейбуси, хочеш-не хочеш, знову повертають свою актуальність. А тому п’ятірка пристойних трамваїв на лінії, якраз на часі, зважаючи на очікуване переорієнтування платоспроможного населення з марштутного пасажирського автотранспорту на електричний.

Задовольнити попит населення на терпимі за ціною та якістю пасажироперевезення. Таке завдання влади. Якщо зробили маршрутку недосяжною для щоденного користування, зважаючи на мізерні доходи людей, будьте ласкаві, забезпечте щільний трафік проходження електротранспорту. Якось нехочеться згадувати ті часи, коли у тролейбусах пасажирів набивалося стільки, що не зайти-не вийти…

А з тролейбусами у житомирського ТТУ, якраз не все й гаразд. Рухомий парк зношений, більшість машин відпрацювала термін своєї придатності. Зараз шукають нові тролейбуси. Добра Вінниця, щиро готова нам допомогти своєю б/у продукцією. Вінничанам вдалося домовитися з швейцарцями і вони тепер пересувають своїх мешканців на трамваях, які до цього вірою і правдою служили місту Цюрих. Рівень якості, надійності і комфорту цих евротрамваїв можна собі уявити. Щоб добро не пропадало, старі трамваї вінничани продають Житомиру по 250 тисяч гривень за одиницю. Теж гроші. Хоча, порівняно з тим, що новий трамвай коштує півтора мільйони Євро – копійки.

Сьогодні на урочистий запуск старої-нової техніки приїхав міський голова Володимир Дебой з комунальним заступником Миколою Боровцем, керівник області Сергій Рижук, який перед цим побувавши у Райківській виправній колонії №73 Бердичівського району, де був присутнім на освяченні тюремної церкви, під враженням від тюремної екзотики перебував у відповідному настрої. Тому коли один з працівників ТТУ кинув губернаторові репліку про те, що держава не виконує перед житомирським ТТУ своїх зобов’язань (невиплата субвенцій), Сергій Рижук не стримався і виклав на загал усе, що він думає про ТТУ та його керівників.

Основна думка полягала у тому, що попереднє керівництво ТТУ не робило нічого для покращення ситуації на підприємстві, лише просило грошей у держави, набиралося кредитів, які йшли, виключно, на проїдання.

“Одного винного бути не може. Перед тим, як когось звинувачувати – подивіться спочатку на себе. Що ви особисто зробили для того, щоб ваше підприємство не опинилося у такому стані, який ми маємо сьогодні”, – запитав у незадоволених губернатор.

Загалом, більшість працівників ТТУ була у піднесеному настрої. А як інакше – звідусіль лунали заяви про те, що на підприємство очікує відродження, що причина доброї частини фінансових негараздів ЖТТУ – маршрутки, витіснять на периферію, що у Києва і Львова можливо придбають списані тролейбуси, якщо у цих містах відбудеться заміна рухомого складу електротранспорту у рамках підготовки до Євро-2012.

Отож, старі-нові вінницькі трамваї виїхали на вулиці Житомира:

Тепер у влади – свій начальник ТТУ. Обіцяє збільшити кількість тролейбусів на лінії та вивести підприємcтво з кризи. Віктор Олександрович Мирончук (на фото в центрі).