Нещодавно американський портал Toxel.com, який стежить за новинками в галузі дизайну, реклами і сучасних технологій, опублікував список найбільш креативних рекламних щитів за останні кілька років.
Фарба Berger: Натуральні кольори
Реклама серіалу «Закон і порядок» на TV3
Журнал «Економіст» завжди підкаже правильне рішення. Спеціальні сенсори, що реагують на рух, включають лампочку – «ідею» над головою кожного перехожого.
“Недотримання дистанції того не варте”
Реклама Ariel. Здалеку на сорочці видно пляму. Поблизу воно пропадає і стає видно назву порошку
Реклама телеканалу Discovery – Акула. В рамках святкування Тижня акул 2010, канал Discovery перетворив будинок свого офісу в Сілвер-Спрінг, штат Меріленд в гігантську акулу.
Реклама на будівлі – м’яч від Nike
Реклама від страхової компанії
Телеканал Science World – «Діаманти не так вже й рідкісні»
Служба газу – шкода, що креатив проявляється у нас в такому вигляді …
Бритви BIC. Непогана альтернатива газонокосарці.
CNN: «Погляд на історію з усіма таємницями»
Шампунь Pantene Anti-Breakage.
Calgary International Film Festival
Кілька років цей рекламний щит «мандрує» по всій Америці, але ніхто досі не знає, чому ж він присвячений. Одні вважають його рекламою особливого відділу ФБР, що займається дослідженнями інопланетян, інші – нагадуванням про швидкоплинність життя від якоїсь із соціальних служб, але всі без винятку сходяться в одному – виглядає цей білборд моторошно.
Черевики для альпінізму Woodland
Найбільший в Росії рекламний щит належав BMW. Його площа становила практично 6000 кв.м. Машини на ньому були виконані в натуральну величину. У темний час доби у них навіть спалахували фари.
Пилососи Miele засмоктують буквально все. Обережно, ніколи не направляйте їх в небо!
Бритви Martor Solingen: екстремально гострі
Реклама курорту Mammoth: Грай по-великому!
Реклама якісної стільникового зв’язку. Слоган на щиті “Ненавидите втрачені дзвінки?”. Слово “дзвінок” дійсно “загубилося”.
Молоко Anando – Сила суперменів
Білборд з кров’ю: Не ганяйте під час дощу
Тример Panasonic (бритва для видалення волосся з носа)
Рекламне агентство BBDO Нью-Йорк на замовлення Gillette розмістило в серці Нью-Йорка в престижному районі Сохо (SoHo) гігантський білборд. Креативна рекламна кампанія отримала назву The World’s Biggest Shave (Найбільше гоління в світі). На унікальному білборді величезне зображення особи бейсболіста Yankees Дерека Джетера (Derek Jeter). Гігантський білборд щоденно перефарбовується, показуючи основні стадії бритвеного процесу.
Білборд послідовно демонструє заросле обличчя відомого гравця в бейсбол, потім підготовку до гоління, і, нарешті, чисто виголене обличчя.
Donatos Pizza: білборд з димом
У центрі Мілана розмістили щити, на яких розмістилися живі люди. Таким незвичайним чином дослідницька компанія ING вирішила прорекламувати свої послуги на ambient-акції.
Борд жувальної гумки bubblegum.
Постер до фільму Kill Bill. Досить витратна реклама, особливо враховуючи, що її частиною є і дві машини на проїжджій частині, «забризкані» кров’ю. А що, якщо один з автомобілів вкрадуть?
Avera Health: паруючий біллборд
Спільна реклама страхової компанії Nationwide і фарб Coop’s Paints
Фарба для волосся Koleston: Колір змінюється
Реклама колготок. Головне – дочекатися пориву вітру …
Playboy: Хлопці, моліться про дощ!
Реклама здорового способу життя: біллборд для гри в баскетбол