ВКонтакте платитиме користувачам

ВКонтакте вводить новий принцип стимулювання аудиторії, заохочуючи користуватися продуктами своїх рекламодавців.

«ВКонтакте запускає новий вид реклами (оффери), який дозволить користувачам отримувати віртуальну валюту ресурсу за активність у кампаніях рекламодавців», – повідомила прес-служба ВКонтакте.

Рекламодавці самостійно обиратимуть, за що нараховувати віртуальну валюту. У якості прикладу наводяться такі активності, як реєстрація на промо-стайті, проходження тестів, завантаження та установка демо-версії продукту.

«Оффери для нас – додатковий спосіб залучення цікавої для рекламодавців аудиторії. Суттєву частину користувачів ігрових додатків ВКонтакте складають офісні працівники – тобто, платоспроможна аудиторія», – відзначив замгенерального директора ВКонтакте Ілля Перекопський.

Нову систему вже протестували компанії МегаФон, Duracel та Groupon. За словами керівництва соцмережі, адміністрація вжила заходів проти «накруток» з боку користувачів – участь у кампаніях рекламодавців буде прив’язана до IP-адреси.

За матеріалами osvita.mediasapiens.kiev.ua