Щорічна виставка нішевих ароматів Pitti Fragranze

Нішової парфумерії зараз стільки, що вона запросто може конкурувати з люксом. 

Щороку з’являються нові марки, багато прекрасних перевірених часом, Тому свій репортаж я побудувала на спробі вловити поточні тенденції і трохи передбачити майбутнє. А для огляду вибрала бренди, цікаві з ольфакторної точки зору, з урахуванням позиціонування, рівня маркетингової ідеї та візуалізації.

У молодого бренду, заснованого в 2012 році, російсько-французьке походження і шість ароматів в портфоліо. Ім’я батька – Поль Емільен. Ім’я парфумера – Патрік Бодіфіт. Всі аромати класичні і збалансовані, без спроб епатувати, при цьому лінійка має свій почерк. 

Композиції будуються навколо історій. «Наприклад, Premier Danse – це перший бал Наташі Ростової. Коли ви пробуєте аромат, у вас дійсно виникає образ дівчини, яка хвилюється перед першим виходом у світ », – говорить Анастасія Матьє, одна із засновниць марки. 

Але на мій смак, самий незвичайний запах в лінії – Pure Addiction. Цитрусово-ароматичний, п’янкий, зелено-галюциногенний. Гіркий полин при повному місяці, ніч магії, прим’ята трава і ось це ось все.

На виставку Поль Емільен привіз дві новинки. Перша – квітковий аромат Une Belle Journée з нотами троянди, фіалки, безсмертника, м’яти у флаконі з синього скла і оксамитової упаковки ручної роботи.

Сам запах пильно-зелений, стриманий, відповідний для будь-якого випадку. У композиції витончено обіграна нота м’яти: відчуття ментолу немає, лише ароматичний акорд, пом’якшений фіалковою пудрою. 

Друга новинка L’Esprit Divin – східна з нотами рожевого дерева, імбиру, гвоздики, шафрану, кардамону, ладану, спецій і тютюну. Це історія шамана. Сидячи біля багаття, він розповідає про чарівний дереві, коріння якого наповнюють вас божественним духом (L’esprit Divin) після триденного подорожі по пустелі.