12 липня голова Житомирської облдержадміністрації підписав розпорядження про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника відділу кадрової роботи апарату ОДА.
Про це повідомляють в прес-службі адміністрації.
Вимоги до професійної компетентності – вища освіта (ступінь магістр), досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В», в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.
Для участі в конкурсі подаються такі документи:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Документи приймаються за адресою: м.Житомир, майдан ім. С.П. Корольова,1, каб.216, до 17 год.00 хв. 28 липня 2017 року.
Конкурс проходитиме 2 серпня 2017 року (початок о 10 год.), м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1.