Фахівців новостворених громад Житомирщини навчали співпрацювати із пресою у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном України. Семінар «Налагодження співпраці між ОТГ та ЗМІ» зібрав голів громад та фахівців разом із журналістами місцевих видань.
«Найкраще про свою роботу розкажуть журналісти, тому ключовим елементом навчання став нетворкінг із працівниками сайтів, радіо та телебачення. За час спілкування ми не лише познайомились, а й обговорили ключові питання співпраці», – наголошує Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського ЦРМС.
На семінарі було презентовано ключові потреби та ресурси у сфері комунікації для ОТГ та запропоновано алгоритми їх використання. Крім того, фахівці громад обговорили існуючі практики комунікації та співпраці зі ЗМІ.
«Поки що, ми говоримо більше про проблеми та труднощі у житті громади. Але ми розуміємо, що преса вже зараз вимагає гарячих та сенсаційних тем. Тому нам важливо налагодити комунікацію із ЗМІ та громадою та доносити необхідну інформації, а вже коли ми реалізуємо частину планів тоді вже будемо говорити і на ці теми», – вважає Тарас Яригін, голова Швайківської сільської ради.
Преса поділилась своїм досвідом висвітлення життя громад та акцентувала увагу на темах які найбільше цікавлять сьогодні аудиторію. Зокрема мова йде про нестандартні та креативні проекти, ідеї, людей, які унікальні у своїй діяльності.
«Ми готові висвітлювати ті теми та події. Які дійсно важливі для громади та впливають на життя людей. Варто зрозуміти, що ми не вражаємо, ми інформуємо», – ділиться Ірина Остапчук, продюсер новин телеканалу UA: Житомир.
Формування іміджу громади, створення інформаційної політики та стала комунікації в самій громаді це складний та багаторівневий процес, який не обмежується сайтом чи сторінкою у соціальних мережах. Досвід успішних громад показує, що ефективна комунікація сприяє не лише поінформованості громадян, а й залученню інвестицій.